فرماندار اردستان

افزایش 100درصدی حوادث ناشی از کار در اردستان

فرماندار اردستان از افزایش 100 درصدی حوادث ناشی از کار در این شهرستان در 6 ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور امروز در جلسه کمیته عالی ایمنی اردستان گفت: 20 حادثه ناشی از کار در 6 ماهه نخست سال در این شهرستان روی داد که 2 مورد منجر به فوت شد.

وی با اشاره به اینکه 600 نفر ساعت آموزش پیشگیری از سوانح و حوادث از ابتدای سال ارائه شده است در عین حال تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی و شهرداری ها به ویژه در امور ساخت و سازها باید نظارت بیشتر و موثرتری داشته باشند.

فرماندار اردستان بر لزوم تشکیل کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در واحدهای با بیش از 25 نفر کارگر تاکید کرد و گفت: بخشی دیگر از موضوع بروز حوادث با افزایش اعتبارها، بهبود مشکلات ترافیکی و رعایت مسائل ایمنی در کارگاه ها و کارخانه ها قابل پیشگیری می باشد.

او همچنین اضافه کرد: بخش زیادی از مرگ و میر در اردستان از جمله 20 درصد مرگ و میر یک تا 59 ماهه به دلیل سوانح و حوادث می باشد که تا80 درصد آن قابل پیشگیری است.

غیور گفت: سه کودک تنها در 6 ماهه نخست سال به دلیل بی احتیاطی والدین و بروز حادثه جان خود رااز دست دادند در حالیکه می توان با جلب مشارکت همگانی و مسئولیت پذیری بیشتر دستگاه های ذیربط مشکلاتی از این دست را کاهش داد.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش حوادث ناشی از کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار