توصیه های علی پروین به برانکو

علی پروین پیش از دیدار پرسپولیس مقابل الهلال نکاتی را به برانکو توصیه کرد.

توصیه های علی پروین به برانکوبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی پروین پیش از دیدار پرسپولیس مقابل الهلال نکاتی را به برانکو توصیه کرد.

وی گفت: «پرسپولیس در بازی برگشت، اول نباید اجازه بدهد که دروازه اش باز شود. اگر پرسپولیس در عمان گل بخورد، دیگر کارش صد در صد تمام می شود. تیم برانکو باید در همان نیمه اول گل بزند و کاری کند که حداقل با حساب 2 بر صفر به رختکن برگردد.»

پروین اضافه کرد: «الهلال بدون هیچ استرسی مقابل پرسپولیس به بازی می آید و ما باید کاری کنیم که استرس به جان آنها بیفتد. اگر بتوانیم در نیمه اول، بازی را کنترل کنیم، گل نخوریم و 2 گل بزنیم، قطعا در نیمه دوم آنها برای حمله می آیند و آن وقت می توانیم روی ضدحمله مثل بازی رفت و برگشت مقابل الاهلی عربستان، باز هم به این تیم گل بزنیم.»

سلطان پرسپولیسی ها در نهایت گفت: «من امیدوارم پرسپولیس بتواند در بازی برگشت یک نتیجه خوب بگیرد و شکست بازی رفت را جبران کند تا دل این مردم که در گرما و سرما حامی تیم شان هستند، شاد شود.»

انتهای پیام/

توصیه علی پروین به برانکو چه بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
رضا
۲۲:۳۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
چه توصیه کارشناسانه ای به نظر من اگر4 گل در نیمه اول بزند خیلی بهتر است اصلا6تتا بزند که خیلی خوب است وقتی شما از تیم ده نفره 4تا میخوری واگربازی ادامه پیدا میکرد آبروریزی می شد حال توقع داری در نیمه اول 2تا بزنیدو در نیمه دوم با ضد حمله 3تای دیگر بزنید آخه عقل هم خوب چیزی است
Syrian Arab Republic
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
پروین به برانکو گفته : ببین دروازه مثل ..... مادرته همونطور که به عابدزاده بدبخت گفته بود
آخرین اخبار