پروین: بلیت فروشی باید به سرخابی‌ها واگذار شود/ فردوسی پور مقصر اصلی اتفاقات شب گذشته بود

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: معتقدم که بلیت فروشی حق مسلم باشگاه‌ها است و باید بلیت فروشی به سرخابی‌ها واگذار شود.

پروین: بلیت فروشی باید به سرخابی ها واگذار شود/ فردوسی پور مقصر اصلی اتفاقات شب گذشته بود

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین در مراسم جشن تولدش که امشب برگزار شد، بیان کرد: با توجه به اینکه امسال تولد من با ماه محرم و صفر مقارن شده به همین دلیل دوستان تصمیم گرفتند تولدم را زودتر برگزار کنند. در ضمن تولد محمود خوردبین هم تبریک می‌گویم و امیدوارم ۱۲۰ سال عمر کند. به هر حال  این مراسم را با کمک همدیگر برگزار کردیم.

جشن تولد در کودکی برایم نمی گرفتند 

او در پاسخ به این سوال که آیا در دوران کودکی هم برای شما جشن تولد می‌گرفتند یا نه، گفت: خیر به هیچ وجه تولدی گرفته نمی شد. اما خوشبختانه حدود ۱۰ سال است که گرفتن تولد در خانواده ما مرسوم شده است.
پروین در مورد اینکه وضعیت تیم پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه پرسپولیس تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده است. و شک ندارم با ادامه این روند می‌توانند الهلال را هم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست دهند.

پرسپولیس با شکست الهلال می تواند قهرمان آسیا شود 

 پروین در پاسخ به این سوال که نتیجه دیدار پرسپولیس و الهلال را چطور ارزیابی می کند، گفت: باید بگویم تیم های پرسپولیس و الهلال تیم های قدیمی و ریشه‌دار محسوب می شوند و بدون شک ً‌بازی جذاب و دیدنی را از آنها شاهد خواهیم بود.از ته دل مطمئنم پرسپولیس این بازی را می تواند با پیروزی پشت سر بگذارد.اگر امیدوارم پرسپولیس به فینال صعود کند معتقدم می تواند قهرمان آسیا شود.

فردوسی پور، استقلال را به حاشیه برد 

او در مورد برنامه شب گذشته ۹۰ که به جنجال کشیده شد،گفت: واقعاً‌ از دیدن این صحنه‌ها متأسف و متاثر شدم این چه کاری بود که فردوسی‌پور انجام داد. من این مجری را دوست دارم  و او را بچه خوبی می‌دانم. دیشب کارهایی کرد که قبلاً می‌کرد. او نزدیک به یکی دو سال بود که از این کارها انجام نمی داد اما شب گذشته شیطنت‌های زیادی کرد او افتخاری را به برنامه‌اش آورد و به صورت تلفنی رحمتی و منصوریان را روی خط آورد. یک سؤال از رحمتی می‌پرسید، یک سؤال از ملکی و یک سؤال از منصوریان و بازهم این کار را تکرار می‌کرد. آخر برنامه هم گفت که یا منصوریان حرف درستی می‌زند یا ملکی؛. این حرف یعنی چه؟ خوب نیست به جای اینکه به استقلال آرامش بدهند این برنامه‌ها را پیاده کنند. من فردوسی‌پور را مقصر اصلی این موضوع می‌دانم زیرا سؤالاتی را از این چند نفر پرسید تا استقلال به حاشیه برود.
 

مسئولان استقلال باید به منصوریان فرصت بدهند 

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا باید به منصوریان فرصت بدهند یا خیر، گفت:  اگر مدیران استقلال بخواهند مربی خارجی بیاورند بدون شک تا انتهای فصل زمان می برد تا با شرایط تیم استقلال آشنا شود و فکر می کنم در اینصورت باید به منصوریان فرصت بدهند.
پروین درباره موضوع بلیت‌فروشی که بین باشگاه پرسپولیس و سامانه بلیت فروشی اختلافاتی را وجود آورده است، بیان کرد: به اعتقاد من بلیت‌فروشی حق مسلم باشگاه‌ها است و باید بلیت‌فروشی را به خود تیم های استقلال و پرسپولیس واگذار کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
فردوسی پور رو بفرستین پی قاتل بروسلی . خخخخخخخخ
علی پروین بشه سرمربی استقلال خخخخ
چه شود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
برنامه نود دقیقا میدونه چیکار کنه. یه روز آندو تو استقلال تاثیر گذار بودو این برنامه انقدر روی این بازیکن مانور داد تا داورها رو حساس کنه و باعث شد رو نتیجه گیری استقلال هم تاثیر بزاره و بعد آندو رفت یه تیم دیگه و دیگه صحبتی درموردش نشد در حالیکه آندو همون آندوی همیشگی بود.
Canada
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
فردوسی پور يه جا تاوان اين كارها رو ميده خدا جای حق نشسته
-
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
نظر من هم با آقای پروین کاملا یکیه
بعضیا از دعوا انداختن نون در میارن مثل فردوسی پور
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۹:۰۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
تولدت مبارک سلطان آسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
درست میگه فردوسی پور کارش اینه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
آقای پروین دمت گرم .این عادل پدرفوتبال ایران را درآورد از دعوا انداختن خوشش میاد واقعا درست نیست /مثلا چی رو میخوادثابت کنه با این لوس بازیهاش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
داداش شما خودتم حاشبه هستی. برو پسرتو در بیار از حاشیه. تو ایران پیشکسوت داریم تو اروپا هم پیشکسوت. یکی میشه یوهان کرایف بزرگ بارسلونا رو میسازه دنیا بهش احترام میزاره یکیم میشه xxx و .... که زنش شکایت میکنه یا تز قبلش بچهاش خلاف میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
فردوسی پور یک اصلاح طلب است امیدواریم روزی کسی دیگر جای فردوسی پور بنشیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
مگه شخصیت سیاسیه که اصلاح طلب باشه یا اصولگرا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میثم چمپین
۰۵:۴۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
من منصوریان دوست دارم ولی خودش راخراب نکندبیش ازاین ..بایدبعدبازی العین می رفت انسان زندگی میکنه واسه آبرو..فردوسی پورهم شخصیت کسی راخراب نکن ..که خداخرابت میکنه.بدجوریه روزی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
زنده باد علی پروین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
علی آقا من استقلالی ام و شما رو دوس دارم
خیلی بیشتر از پیشکسوت های استقلال هوای استقلالو دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
اتفاقاکارفردوسی پورخوب بودحقایق وبایدبفهمن هم وطنان وبا نگفتن مشکل حل نمیش صورت جلسه روپاک کردن بدترین بعدم مثل اتشفشان میزنه بیرون دیگه نمیش کاری کرد
آخرین اخبار