کمک 494 میلیون ریالی مردم به بیجار به معلولان ذهنی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیجار گفت: امسال در دهه اول محرم ۴۹۴ میلیون و ۴۵۹ هزار ریال مرکز مراقبتی توانبخشی معلولین ذهنی این شهرستان کمک شد.

غلامرضا محمدمیرزایی رئیس اداره بهزیستی بیجاردر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ گفت: خوشبختانه مردم بیجار اعتماد بسیار خوبی به بهزیستی دارند و در خدمت‌رسانی به معلولین و نیازمندان پیش‌قدم و کمک‌های خوبی کرده‌اند.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه در حال حاضر دو هزار و 200 خانوار تحت پوشش این سازمان هستند، بیان کرد: از این تعداد 250 خانواده نیازمند و بی‌سرپرست بوده و مابقی معلولین و 40 نفر از آنان در خود مرکز نگهداری و مراقبت می‌شوند.

محمدمیرزایی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در دهه اول محرم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 100 درصدی برخوردار بوده است، افزود: امسال در دهه اول محرم 494 میلیون و 459 هزار ریال، 20 رأس گوسفند، 578 کیلوگرم گوشت قرمز، جیره‌خشک و سایر اقلام به مرکز مراقبتی توانبخشی معلولان ذهنی این شهرستان کمک شده است.

 وی ادامه داد: در بهزیستی شهرستان بیجار بیش از 50 نوع خدمات همچون خدمات‌رسانی به معلولین و نیازمندان، ارائه مشاوره رایگان، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و کمک هزینه تحصیلی به مددجویان، کلینیک گفتار درمانی و شنوایی‌سنجی و طرح غربالگری شنوایی نوزادان به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌شود.

انتهای پیام/د م

رشد 100 درصدی کمک های مردمی در بیجار

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.