فرمانده انتظامی استان کردستان؛

استان کردستان از امنیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با همکاری خود مردم امنیت در استان کردستان پایدار و در حد قابل قبولی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی استان کردستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی از 14 مهر ماه و به مدت یک هفته برنامه‌های مختلف با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» در سطح کشور و استان برگزار می‌شود.

 وی افزود: نیروی انتظامی استان نیز مانند سایر دستگاه‌ها در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده است تمام توان خود را به کار بسته است.

خرم‌نیا با بیان اینکه پلیس در راستای برقراری و توسعه امنیت فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد تا مردم بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای به امورات زندگی خود برسند، بیان کرد: خوشبختانه با همکاری خود مردم امنیت در استان کردستان پایدار و در حد قابل قبولی است.

وی اظهارداشت: با کمک مردم و تلاش مسوولان تمام توطئه‌های دشمنان که همواره در صدد ایجاد تنش و حذف امنیت در استان و کشور ما هستند خنثی و امنیت کاملا پایداری در استان وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته ناجا در استان پرداخت و گفت: نخستین روز هفته ناجا از جمعه با حضور کارکنان سراسر استان در میعادگاه‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز آغاز می‌شود.

 خرم‌نیا گفت: دومین روز از هفته ناجا با عنوان« پلیس، اقتدار کارآمدی و حرفه‌ای‌گرایی» نام‌گذاری شده است که شاخص‌ترین برنامه این روز برگزاری برنامه صبحگاه مشترک با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی است.

به گفته وی، «پلیس هوشمندی پاسخگویی و مردم‌ مداری» عنوان سومین روز از این هفته  است که برنامه‌های مختلفی از جمله اهدای خون توسط کارکنان انتظامی استان در دستور کار قرار گرفته است.

 فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس آموزش همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی عنوان چهارمین روز از هفته ناجا است که طرح مردم یاری و خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم توسط واحدهای درمانی انتظامی، حضور کارشناسان انتظامی و پلیس فتا در مدارس و بازدید دانش‌آموزان از مراکز فتا انجام می‌شود.

خرم نیا از برگزاری مانور موتورسواران قانونمند همزمان با پنجمین روز از این هفته خبر داد و گفت: پلیس دانش بنیانی، پژوهش محوری و نوآوری و  پلیس، حماسه حسینی، فضائل اخلاقی و ایثارگری از دیگر عناوین روزهای هفته ناجا در استان است.

وی افزود: در این روز دیدار با علما، دیدار با شوراهای اسلامی و غبار روبی مزار شهدا در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته است.

 فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در مجموع در طول هفته ناجا 150 عنوان فعالیت در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته است که امیدواریم بتوانیم با کیفیت مناسب و اثرگذاری روی مخاطبین برنامه‌های خود را دنبال کنیم.

انتهای پیام/د م

اجرای 150 عنوان برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.