خدمت به زوار هدیه الهی به مردم ایلام

امام جمعه ایلام گفت:خدمت به زوار حسینی یک هدیه الهی به مردم استان ایلام است و آبروی استان ایلام درگرو همین استقبال و پذیرایی از زوار حسینی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛آیت‌الله محمدنقی لطفی امروز در گردهمایی اعضای کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین در ایلام اظهار کرد: مرز مهران در دوران رژیم بعث به یک نقطه امنیتی و بسته تبدیل شده بود ولی امروز اصلی ترین کانون عزیمت زائران به عتبات عالیات است.

وی گفت: خدمت به زوار حسینی یک هدیه الهی به مردم استان ایلام است و آبروی استان ایلام درگرو همین استقبال و پذیرایی از زوار حسینی است.

لطفی تصریح کرد: امروز به برکت قرار گرفتن در مسیر تردد زوار حسینی، نام ایلام در بلندای تاریخ قرارگرفته و نام ایلام با اربعین حسینی عجین شده است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: این‌یک واقعیتی است که مردم ایران اسلامی مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده‌اند و هیچ‌چیزی نمی‌تواند جلوی موج عظیم تردد زوار از مرز مهران را بگیرد.

وی بیان داشت: حجم ترافیک در سال جاری بیشتر از این خواهد بود و بایستی زیرساخت‌های لازم در مسیرهای پر ترافیک و منتهی به مرز مهران فراهم شود که قرارگاه خاتم‌الانبیاء  خط  راه‌آهن  اسلام‌آباد  به ایلام  را  به طول  ۸۰  کیلومتر احداث خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ع

خدمت به زوار اباعبدالله هدیه خداوند به ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.