بازدید استاندار از سوله های در حال احداث آب شرب مهران

استاندار ایلام به همراه مدیر عامل شرکت از سوله های در دست احداث آب شرب در مرزی بین المللی مهران بازدید کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ در این بازدید مهندس بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن خیر مقدم، گزارش مبسوطی از اقدامات این شرکت ، در ارتباط با تامین آب مرز بین المللی مهران ارائه کردند.

 وی گفت: در سال جاری عملیات حفر دو حلقه چاه و نیز اجرای 12 کیلومتر خط انتقال در مرز بین المللی مهران آغاز که پیشرفت های چشمگیری در این زمینه وجود دارد و با تلاشی که در حال انجام است یک حلقه از چاه ها و خط انتقال مربوط به آن تا اربعین سال جاری وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

 

 مهندس بیرنوندی افزود: با پیگیری های مؤثر انجام شده و بمنظور ارائه خدمات در خور شأن زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی، عملیات اجرایی ساخت سوله های تولید و نگهداری آب در مرز مهران در حال انجام است و تلاش میگردد تا پایان مهر ماه وارد مدار بهره برداری شود.

 

 استاندار ایلام با اشاره به عزم دولت برای تکمیل زیرساخت های مهران در ایام اربعین حسینی گفت: با آمادگی بیشتری به استقبال زائران حسینی خواهیم رفت.

 

 قاسم سلیمانی دشتکی در جریان بازدید اظهار داشت: وزارت نیرو با پرداخت 20 میلیارد ریال برای تامین آب و همچنین با تامین 20 میلیارد دیگر برای روشنایی پارکینگ ها و جاده کمربندی موافقت کرد که بزودی در اختیار دستگاه ها قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.