حماسه حسینی ،قیام خمینی

شهرمقدس قم امروز در همایش حماسه حسینی ،قیام خمینی صحنه اجتماع عظیم و پرشور عزاداران حسینی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دلسوختگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در همایش حماسه حسینی ،قیام خمینی با اجتماع در میدان روح الله در جنب بیت تاریخی امام حماسه ای دیگر از عشق به اهل بیت (ع) بویژه سرور و سالار شهیدان خلق کردند.

در این مراسم صد ها نفر از عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفایش از ساعت 16 در قالب دسته های سینه زنی در میدان روح الله تجمع و به عزاداری و سوگواری پرداختند.

این مراسم با اجرای حاج حسن سلطانی و مداحی حاج علی انسانی، حاج نزار قطری، کربلایی نریمان پناهی و حاج عباس حیدر زاده برگزار شد.

‌حجت‌الاسلام‌ علی نظری منفرد از فضلای حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد شهدای پانزده خرداد و امام راحل (ره)،گفت: همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است، حقا و قطعاً این‌چنین بوده و همه ما باید برای زنده نگاه‌داشتن نام و فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین (ع) تلاش کنیم.

دوازدهم محرم مصادف با قیام تاریخی 15 خرداد بوده و همایش "حماسه حسینی، قیام خمینی" برای دومین سالی است که در قم برگزار می‌شود .

امروز همچنین همایش بانوان زینبی با جضور گسترده بانوان قمی در امازاده علی بن جعفر برگزار شد و شرکت کنندگان بر ترویج فرهنگ عاشورایی و الگوگیری بانوان جامعه از مکتب امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) تاکید کردند.

انتهای پیام/ت

همایش عظیم "حماسه حسینی، قیام خمینی" در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار