نمایشگاه هنرهای تجسمی هندیجان چشم انتظار بازدیدکنندگان

نمایشگاه هنرهای تجسمی در هندیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پور دوست‎علی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: این نمایشگاه شامل عکس و تابلوهای نقاشی با محوریت دفاع مقدس می‎باشد و تا جمعه (14 مهر 96) پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 عکس و تابلوی نقاشی در این نمایشگاه به نمایش درآمده است اظهار داشت: موضوع تابلوهای نقاشی جبهه و شخصیت‎های حاضر در آن است ضمن اینکه حدود 6 عدد تابلوی نقاشی منظره نیز در این نمایشگاه وجود دارد.

پور دوست‎علی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارج نهادن به رشادت‎های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: به واسطه برگزاری چنین نمایشگاه‎هایی می‎توان این رشادت‎ها و میهن‎پرستی‎ها را به نسل حال منتقل کرد تا آنان نیز در جریان ایثارها و فداکاری‎های رزمندگان میهن قرار گیرند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در پایان افزود: علاقه‎مندان به بازدید از نمایشگاه می‎توانند هر روز صبح از ساعت 8 تا 12 و بعد از ظهر از ساعت 16:30 تا 20 با مراجعه به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان واقع در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس از این نمایشگاه و آثار تجسمی دیدن کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار