برگزاری همایش ملی سبک زندگی در جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: همایش ملی علمی پژوهشی خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی جنوب کرمان سوم آبان امسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین اسحاقی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در پی درخواست متقاضیان شرکت در همایش ملی علمی پژوهشی خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی مهلت ارسال چکیده مقالات تمدید شد و در پایان مهلت تمدید شده در تاریخ 15 مرداد امسال 88 اثر به دبیرخانه این همایش ملی ارسال شد.
وی افزود: هیات داوران مقالات ارسال شده را بررسی می کنند و در نیمه دوم مهرجاری مقالات برتر انتخاب می شوند.
اسحاقی تصریح کرد: این همایش با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی ، گسترش فعالیتهای پژوهشی مرتبط با سیره امام رضا (ع) ، گرامی داشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا (ع)،کمک به انتشار گسترده تر این آثار و تحکیم بنیان خانواده با الهام از سبک زندگی رضوی برگزار خواهد شد.
وی اظهارکرد: محور های این همایش شامل تکریم سالمندان در خانواده بر اساس آموزه های رضوی ، مبارزه با تجمل گرایی در خانواده بر اساس آموزه های رضوی ، نقش مصرف و درآمد در پایداری خانواده بر اساس آموزهای رضوی و خانواده و سرمایه اجتماعی در فرهنگ رضوی است.
انتهای پیام/ی

همایش ملی  سبک زندگی در جنوب کرمان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار