شناسنامه دار شدن ۱۳۰ واحد تولیدی در آمل

۱۳۰ واحد تولیدی از مجموع ۵۴۰ واحد تولیدی دارای پروانه شناسنامه دار شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رسولی فرماندار آمل با اشاره به نامگذاری سال ٩۶ از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال گفت: از مجموع ۵۴۰ واحد تولیدی که برایشان پروانه صادر شد، ۱۳۰ واحد شناسایی و شناسنامه دار شدند و کارگروه صیانت از این واحد‌ها نیز در شهرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه ساماندهی صادرات در شهرستان تشکیل شده و ۱۸ واحد تولیدی که در صادرات تلاش دارند شناسایی و حمایت می‌شوند، افزود: در سال جاری چهار هزار و ٩۴۰ نفر سهم اشتغال شهرستان است، که بیشتر از ۴۰ درصد سهم اشتغال شهرستان محقق شد و هزار و ٩۰۰ نفر در شهرستان مشغول به کار شدند.

فرماندار ویژه آمل و معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای رفع معضل زباله شهرستان صورت گرفته است، اما ۳۳ سال معضل زباله در آمل وجود داشته است، گفت: تهیه زمین دفن جدید زباله و نیز احداث نیروگاه یا زباله سوز پیگیری می‌شود.

رسولی با اشاره به اینکه رفع معضل زباله شهرستان نیاز به تلاش‌ها و پیگیری‌های شورای شهر و شهرداری دارد، گفت: در این زمینه باید تلاش همگانی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در برخورد با مفاسد اقتصادی عزم جدی وجود دارد، گفت: به مدیران اعلام می‌شود در برخورد با ارباب رجوع و مراودات با اطرافیان و سلامت اداری دقت لازم را داشته باشند. زیرا نمی‌خواهیم مدیرانی که در حال فعالیت هستند به سادگی به حاشیه بیافتن و تجربه چندین سال مدیریت و خدمت آن‌ها دچار مشکل گردد.

انتهای پیام/آ

شناسنامه دار شدن واحد‌های تولیدی آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.