غلامی: درباره تیم ملی صحبتی ندارم/ قرعه سختی در باشگاه‌های جهان داریم

سرعتی‌زن تیم والیبال بانك سرمایه گفت: قرعه سختی در جام باشگاه‌های جهان داریم با این حال ما تنها به كسب نتیجه خوب فكر می‌كنیم.

عادل غلامی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم بانک سرمایه در آستانه رقابت‌های لیگ برتر والیبال و همچنین جام باشگاه‌های جهان، گفت: نزدیك به یك ماه و نیم است كه تمریناتمان را آغاز كرده‌ایم و از شرایط خوبی برخورداریم.

او ادامه داد: این مدت تیم تمرینات بدنسازی خوبی داشت و بازیكنان از لحاظ شرایط بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و نسبت به سال‌های قبل با آمادگی بیشتری از لحاظ بدنی لیگ را آغاز خواهیم كرد.

سرعتی‌زن تیم بانک سرمایه در ادامه عنوان كرد: بازیكنان جدیدی به تركیب تیم بانک سرمایه اضافه شده‌اند كه رفته رفته به هماهنگی لازم با دیگر بازیكنان می‌رسند و در بازی دوستانه با تیم سایپا از این بازیكنان استفاده شد.

عادل غلامی در خصوص قرعه تیم بانک سرمایه در مسابقات جام باشگاه‌های جهان، گفت: با قرعه سختی مواجه شدیم. در دوره‌های قبل هرگز چهار تیم از اروپا در این مسابقات حضور پیدا نمی‌كردند، اما این بار چهار تیم قدرتمند اروپایی در مسابقات هستند و این كا ر را سخت می‌‌كند.

او افزود: با وجود قرعه سختی كه در لهستان با آن مواجه هستیم اما به كسب  نتیجه خوب فكر می‌كنیم و تلاشمان این است با تمركز بالا در این رقابت‌‌ها شركت كنیم. ما تیم كامل و خوبی داریم و می‌توانیم نمایش ایده‌آلی در لهستان از خود ارائه دهیم.

بازیكن سابق تیم ملی والیبال كه مدتی قبل توسط كادر فنی از تیم ملی كنار گذاشته شد، در پاسخ به این سوال كه چه زمانی به تیم ملی برمی‌گردد، گفت: درباره تیم ملی صحبتی ندارم و ترجیح می‌دهم در این‌باره سكوت كنم.

او درباره كسب عنوان سوم جهان توسط تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: این مقام برای والیبال ایران یك افتخار بزرگ است و من هم مانند هر عضو دیگری از خانواده والیبال  از این افتخار آفرینی خوشحال شدم. این نتیجه درخشان،  خوشحالی جامعه والیبال را به همراه داشت.

انتهای پیام/

سكوت عادل غلامی درباره تیم ملی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار