شعبانیان: هدف باشگاه پیكان پشتوانه‌سازی و جوان‌گرایی است

سرمربی جدید تیم ملی والیبال بانوان پیكان گفت: باشگاه پیكان این هدف را دارد كه از جوانان پشتوانه سازی كرده و حضوری متداوم داشته باشند.

میترا شعبانیان سرمربی تیم بانوان والیبال پیكان كه امروز از سوی مدیرعامل این باشگاه، حكم سرمربی گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تصمیم گرفتم كه این فصل در تیم پیكان مربیگری كنم. پیكان یكی از باشگاه‌های حرفه‌ای ایران است و كار كردن در این مجموعه حرفه‌ای اتفاق خوبی است.

او ادامه داد: باید از مسئولان باشگاه بانک سرمایه برای حمایتی كه سال قبل از ما كردند تشكر كنم اما به دلیل اینكه این باشگاه تصمیم به تیم‌داری در بانوان نداشت من هم به پیشنهاد پیكان جواب مثبت دادم.

شعبانیان عنوان كرد: باشگاه پیكان به جز من با چند گزینه دیگر نیز صحبت كرده بود اما در نهایت من با این باشگاه به توافق رسیدم و امروز به طور رسمی قرارداد بستم تا در شانزدهمین دوره لیگ هدایت این تیم را بر عهده بگیرم.

این مربی والیبال بانوان در خصوص هدف‌گذاری تیم پیكان اظهار کرد: سیاست باشگاه پیكان در بخش بانوان این است كه حضور این تیم ادامه‌دار باشد و تیم بانوان در لیگ حفظ شود. هدف این است كه جوانگرایی و پشتوانه‌سازی صورت بگیرد.

او افزود: در تلاش خواهیم بود تیمی متشكل از جوانان و امیدها تشكیل دهیم. البته در این بین 30 درصد تیم نیز از بازیكنان باتجربه تشكیل خواهد شد.

شعبانیان درخصوص آغاز تمرینات تیم بانوان پیكان خاطر نشان کرد: منتظر می‌مانیم كه تیم ملی از تایلند بازگردد و سپس برای انتخاب بازیكنان اقدامات لازم را انجام دهیم و به امید خدا بعد از تعطیلات ماه محرم تمرینات را آغاز كنیم.

انتهای پیام/

شعبانیان از هدفگذاری تیم بانوان پیكان می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار