ایوب موسوی و صالح چراغی رقابت های جهانی را از دست دادند

صالح چراغی،سید ایوب موسوی به همراه ماساژور تیم ملی افرادی بودند که موفق به گرفتن روادید آمریکا نشدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان شنبه هفته جاری برای گرفتن روادید آمریکا به دوبی سفر کرد تا از طریق سفارت آمریکا در دوبی روادید این کشور را بگیرد تا در مسابقات قهرمانی جهان که آذرماه در آناهیوم برگزار می شود، شرکت کند.

از میان نفراتی که برای گرفتن روادید آمریکا اقدام کرده بودند، سه نفر موفق به دریافت روادید نشدند. صالح چراغی، سید ایوب موسوی و احسان شریف احمدی ماساژور تیم ملی در این مصاحبه رد شدند.

البته شنیده  می‌شود فدراسیون از طریق فدراسیون جهانی، فدراسیون وزنه‌برداری و کمیته ملی المپیک آمریکا پیگیر است تا بتواند مشکل این سه نفر را حل کند.

علی مرادی، غلامرضا سیاهپور رییس و دبیر فدراسیون، مجید عسگری، کیانوش رستمی، بهداد سلیمی، سعید علی حسینی، همایون تیموری، سهراب مرادی، محمدرضا براری، مسعود چترایی، علی میری، علی هاشمی، علیرضا سلیمانی،اصغر ابراهیمی و محسن بیرانوند و کیقباد برادر کیانوش رستمی که مربی اختصاصی او است، در مصاحبه تایید شدند.

مجید عسگری در دسته ۶۹ کیلوگرم، صالح چراغی، مسعود چترایی و کیانوش رستمی در دسته ۸۵ کیلوگرم، سهراب مرادی و سیدایوب موسوی در دسته ۹۴ کیلوگرم، محمدرضا براری، علیرضا سلیمانی و علی هاشمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و همایون تیموری در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم به همراه علی مرادی و غلامرضا سیاهپور (رییس و دبیر فدراسیون) ، محسن بیرانوند، اصغر ابراهیمی (کادرفنی)، برادر کیانوش رستمی (به‌عنوان مربی اختصاصی کیانوش) و در نهایت احسان شریف احمدی (ماساژور تیم ملی) نفراتی بودند که به دبی اعزام شدند.

انتهای پیام/

2وزنه بردار تیم ملی موفق به گرفتن روادید آمریکا نشدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار