بیرانوند: سهراب را برای محک زدن به بازی های داخل سالن آسیا آوردم

سرمربی موقت تیم ملی وزنه برداری گفت: حرکت دوضرب سهراب مرادی را با وزنه بالا آغاز کردم چون برای مسابقات جهانی برنامه دارم و می خواستم او را محک بزنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از ترکمنستان محسن بیرانوند در مورد اینکه فقط برای شکستن رکورد مجموع جهان برنامه داشتند یا دوضرب هم مدنظرشان بود، بیان کرد: اگر مد نظرم فقط شکستن رکورد دوضرب و مجموع جهان بود سهراب مرادی در یک ضرب وزنه های بالایی نمی زد و یا حرکت سوم یک ضرب را نمی آمد و استراحت می کرد. اما وقتی وزنه بردار وزن کم می کند در یکضرب راحت تر کار می کند و در دوضرب به نوعی بدن خالی می کند.

او ادامه داد: از انجا که سهراب مقداری وزن کم کرده بود تصمیم گرفتیم سه حرکت یک ضرب را بزند. در حرکت دوم دوضرب هم خواستیم رکورد مجموع جهان را بشکند. اگر سرحال بود گفتیم که به رکورد دوضرب جهان هم در حرکت سوم حمله کند. اما شرایط به گونه ای شد که رکورد مجموع جهان را شکست.

بیرانوند افزود: برنامه من برای مسابقات جهانی است و شاید لازم باشد من در انجا بالای 220 کیلوگرم اغاز کنم و باید سهراب مرادی در اینجا محک می خورد حتی به همین دلیل او را به بازیها اوردم تا محک بخورد.

او گفت: اگر من همچنان سرمربی بودم که هیچ اگر هم نبودم نمی خوام وزنه بردار خسته و بدون انگیزه ای را برای مسابقات جهاني تحويل بدهم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: علی میری نزدیک دو سال از تیم ملی بیرون بود و حتی در لیست اولیه برای بازیها قرار نداشت. او را دعوت کردیم و در رکورد گیری ها خودش را نشان دادو ثابت کرو بعد از کیانوش رستمی بهترین وزنه بردار در دسته 85 کیلوگرم است. اینجا هم بهترین رکورد های عمرش را زد . سهراب مرادی و علی میری خوب کار کردند . در مورد سهراب اصلا حرفی برای گفتن نیست اما برای مسابقات جهانی ازعلی میری توقع بیشتری دارم.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند در مورد رکوردشکنی مرادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار