ارائه خدمات درمانی به 85 عزادار حسینی در سیستان و بلوچستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان گفت: نیروهای اورژانس در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به افزون بر 85 نفر از عزاداران خدمات درمانی ارائه کردند.

ارائه خدمات درمانی به 85 عزادار حسینی در سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دکتر فریبرز راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان اظهار داشت: همزمان با تاسوعا حسینی ٢٢ دستگاه آمبولانس، ٢ دستگاه اتوبوس آمبولانس،٢ فروند بالگرد و ٢ دستگاه موتور آمبولانس با 50 نیروی اورژانس در محدوده زیر پوشش این دانشگاه مستقر بود که در این روز به ٢٥ نفر که بیشتر مشکل ضعف و بی حالی، دیابت و بیماری قلبی داشتند به صورت سرپایی خدمات ارائه شد.

وی افزود: 2 نفر از بیماران به دلیل بد بودن حال به بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان افزود: همچنین در روز عاشورا نیز 24 دستگاه آمبولانس، ٢ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٢ فروند بالگرد و 2 دستگاه موتور آمبولانس با 54 نفر نیروی اورژانس در مسیر عزاداران حسینی مستقر شدند.

راشدی افزود: در این روز نیز به ٦٠ عزادار حسینی خدمات درمانی سرپایی ارائه و سه نفر از آنان نیز به دلیل شدت بیماری به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/ع

ارائه خدمات درمانی به 85 عزادار حسینی در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار