پربازدید‌های علمی پزشکی؛

رشته‌هایی که بیکارترین هستند/پزشکی که سال‌هاست از گاز خردل زمان جنگ می‌سوزد/دمنوش‌هایی که حافظه شما را تقویت می‌کند/ تنظیم قند خون با میز کار ایستاده

 به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

 

بیکار ترین رشته های دانشگاهی در ایران + اینفوگرافیک

بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در برخی از رشته‌ها بیشتر از رشته‌های دیگر است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

 

جانباز شیمیایی که هنوز با گاز خردل از درون می‌سوزد

دکتر لوح موسوی گفت: بمب‌های عامل اعصاب و خون فوری جان می‌گرفت ولی این برای دشمن کافی نبود و دنبال آسیب های ماندگار برای مردم ایران بود.

 

موثرترین دمنوش‌ها برای دوپینگ مغز

نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند.

 

میوه‌ای که از پیری جلوگیری می‌کند/ با پیاز سنگ کلیه خود را دفع کنید/ تنظیم سطح قند خون با استفاده از میزهای ایستاده/ وزوز گوش نشانه بیماری مزمن کلیه

همواره به خاطر داشته باشید که سبک زندگی کم تحرک با خطر بیشتر ابتلا به دیابت نوع 2 پیوند خورده است. با استفاده از یک میز کار ایستاده شما بهتر از زمانی که در حالت نشسته قرار دارید می توانید به پاکسازی قند از خون کمک کنید. در حقیقت، این روشی ساده برای پیشگیری از افزایش ناگهانی سطوح قند خون پس از وعده‌های غذایی است، که برای سلامت شما مضر است.

 

کشف معمای بخش یخ زدن سیاره پلوتون + تصاویر

سیاره پلوتون که به دلیل دوری از سیاره زمین همیشه یکی از ناشناخته‌های جذاب فضایی بوده اخیرا یکی از اسرارآمیزترین پدیده‌ها در سطح آن کشف شده است.

 

کم کاری فرهنگی و سیاسی کاری‌ در وزارت علوم پایان پذیرد
اخگرپور دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: کم کاری در امور فرهنگی و سیاسی کاری‌های بدون قید و بند باعث ایجاد شرایط توهین به اسلام و نظام در دانشگاه‌ها شده است.

 

آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به عمره دانشجویی

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آخرین وضعیت اعزام دانشجویان به عمره دانشجویی خبر داد.

 

خوابگاه‌های دانشجویی به سطح یک و دو ارتقا می‌یابند
صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تا پایان دولت دوازدهم، تمامی خوابگاه‌های دانشجویی وزارت علوم به سطح یک و ۲ ارتقا می‌یابند.

 

دارو‌های کمیاب را در ایام تاسوعا و عاشورا از کجا پیدا کنیم؟
دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو‌ها و سموم سازمان غذا و دارو از روش‌هاى پیداکردن داروهاى کمیاب در تاسوعا و عاشورا حسینى خبر داد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار