آبان ماه؛

برگزاری نهمين نمایشگاه ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان

آبان ماه سال جاری نهمين نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهيزات صنعت نفت خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از شرکت مناطق نفتخیز جنوب، برپايی نمايشگاه تخصصی ساخت داخل تجهيزات صنعت نفت خوزستان يكی از اقدامات اين شركت در راستای عمل به مسئوليت‌های اجتماعی خود و اجرای برنامه‌های راهبردی توسعه ساخت داخل، جلب همكاری و ايجاد پيوند با سازندگان كالای نفت و توجه به بومی‌سازی و خوداتكايی و ايجاد اشتغال مولد با استفاده از ظرفيت بازار بزرگ كالای صنعت نفت است.

براساس برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته نهمين نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهيزات صنعت نفت خوزستان از 11 تا 14 آبان ماه در محل دائمی نمايشگاه بين المللی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود و پذيرای شركت‌ها و سازندگان تجهيزات صنعت نفت خواهد بود.

شرکت‌ها، صنعتگران و مراكز علمی و پژوهشی علاقمند برای کسب اطلاعات بیش تر و ثبت نام در این نمایشگاه می‌توانند به وب‌ سایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان به آدرس ahvazfair.ir مراجعه نمایند.

در برپايی نهمين نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهيزات صنعت نفت خوزستان شركت نمايشگاه‌های بين المللی خوزستان مشاركت و شركت‌های مهم نفتی از جمله شركت ملی نفت ايران، شركت ملی گاز ايران، شركت ملی صنايع پتروشيمی ايران و شركت پالايش و پخش فرآورده‌های نفتی ايران و انجمن سازندگان تجهيزات نفت، گاز و پتروشيمی خوزستان حمايت می‌كنند.

در 8 دوره قبلی اين نمايشگاه دستاوردهای مهمی به ثمر رسيد كه از جمله آن رونمايی از قطعات و تجهيزات ساخت داخل، امضای قراردادهای ساخت كالای مناطق نفت خيز جنوب با سازندگان داخلی و برگزاری نشست‌های تخصصی راهکارهای عملی حمایت از ساخت داخل بوده است كه برای اجرای چنین برنامه هایی در نهمين دوره نمايشگاه نيز برنامه ريزی شده است.

انتهای پیام/گ

آبان ماه نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.