رفع مشکلات اقتصادی با نقش آفرینی اصناف

اصناف نقش مهم و تاثیرگذاری در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دارند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست تعاملی با شورای بسیج حقوقدانان که صبح امروز در سالن کنفرانس ستاد انتظامی استان برگزار شد، باتسلیت ایام شهادت سرور و سالر شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به تبیین نقش اصناف در ارتقا سلامت فردی و سلامت اجتماعی پرداخت.


وی افزود: اصناف می‌توانند با تولید و توزیع کالا‌ها و ابزار‌های مورد نیاز جامعه به ارتقا فرهنگ عمومی مردم کمک کنند.


سردار میرفیضی مشکلات اقتصادی، بیکاری و معیشت مردم را به عنوان مهمترین دغدغه کشور در سال‌های اخیر برشمرد و گفت: اصناف نقش مهم و تاثیرگذاری در این زمینه دارند و لازمه کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، کارجمعی و تلاش جهادی است.


وی آسیب‌های فرهنگی را یکی دیگر از مشکلات جامعه برشمرد و با اشاره به نقش ابزار و وسایل فرهنگی تاکید کرد: اصناف می‌توانند با احساس مسئولیت بیشتر، از توزیع ابزار‌های مخرب فرهنگی ممانعت به عمل آورده و کالا‌های جایگزین تولید و توزیع کنند تا رفتار‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه با شتاب بیشتری در جهت باور‌های دینی حرکت کند.


فرمانده انتظامی استان مازندران به متاضیان واحد‌های صنفی توصیه کرد قبل از پیش بینی و تصمیم برای احداث واحد‌های صنفی از کارشناسان حقوقی و انتظامی مشاوره بگیرندو پس از رفع موانع و مشکلات قانونی و فراهم کردن تمامی زیرساخت‌ها اقدام به اخذ مجوز کنند.


سردار میرفیضی افزود: نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضائی، مجری قانون بوده و با واحد‌هایی که هنجار‌های دینی و قانونی را رعایت نکنندبرابر ضوابط و مقرات قانونی برخورد خواهد کرد.


وی از تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با صنوف خواست که با کار جمعی به وظایف قانونی خود عمل کنند تا جامعه اسلامی ما به سمت آرمان‌های بلند نظام اسلامی گام‌های اساسی بردارد.


انتهای پیام/ع


اصناف و رفع مشکلات اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.