دستگیری ۱۷۹ قاچاقچی کالا و ارز در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۱۷۹ قاچاقچی کالا و ارز یک ماه گذشته در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی با بیان این که طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابتدای سال جاری در دستور کار یگان‌های انتظامی و عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت، گفت: هدف پنهان قاچاق کالا رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است.

 

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون و ۸۹۰ هزار ریالی انواع کالای قاچاق در استان مازندران در شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق طی این مدت شناسایی و کلیه عوامل آن دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

وی از دستگیری ۱۷۹ قاچاقچی کالا و ارز در استان طی این مدت خبر داد و گفت: ۲۰۲ هزارو ۶۹۶ عدد داروی غیر مجاز و قاچاق، ۷۳۶ کیلو گرم انواع سموم کشاورزی،۶۴ هزارو ۶۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

 

فرمانده انتظامی مازندران کشف ۱۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه،۳۰ دستگاه دوچرخه،۶۰ دستگاه کولر گازی و ۹۵۲ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را از دیگر موفقیت‌های این طرح برشمرد و افزود: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

 

سردار میرفیضی با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/ع

 

۱۷۹ قاچاقچی کالا و ارز در مازندران دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار