توصیه رئیس پلیس راهور مازندران به عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی

رئیس پلیس راهور مازندران به عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی توصیه هایی کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) خطاب به عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی در خصوص رعایت قوانین و مقررات راهور توصیه کرد که به شرح زیر است:

1- با خدمت گزاران خود در مجموعه پليس راهور برای انتظام بخشی هرچه بيشتر در برگزاري مراسم همكاری و ساعات محدوديت های ترافيكی را مراعات کنند.

2- نظر به اينكه بموجب ماده 191 و 193 آئين نامه راهور ، عبور وسايل نقليه به منظور پيشگيری از وقوع حوادث رانندگی از بين دستجات عزاداری و نيز سوار شدن و سوار كردن اشخاص روی ركاب و قسمت های بيرونی وسايل نقليه ممنوع است، لذا بمنظور حمل وسايل صوتي ، طبل برای اجرای مراسم ، حتما از چرخ دستی مناسب استفاده شود.

3- در زمان نصب داربست ها و ايجاد ايستگاه های صلواتی ، به گونه ای اقدام گردد كه با كمترين اشغال سطح و سواره رو، مشكلات ترافيكی برای عابرين( عزاداران) و وسايل نقليه فراهم نشود.

4- در هنگام پخش نذورات به نحوی اقدام شود كه از ايجاد گره های ترافيكی جلوگيری و به مأموريت خودروهای امدادی نيز خلل وارد نشود.

انتهای پیام/ م

توصیه پلیس به عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.