رونمایی از 4 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس

با حضور مسئولان و کتابداران کردستان از 4 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛اسماعیل احمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان در مراسم تجلیل از کارکنان و کتابداران شاهد و ایثارگر کتابخانه های عمومی استان کردستان و رونمایی از 4 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، ضمن تسلیت به مناسب ایام دهه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروزمصادف است با تشیع پیکرمطهر شهید حججی قهرمان که مقارن شده با هفته دفاع مقدس و تلبور عینی آن در این روز نمایان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان افزود: شهید حججی نمادی از ایثار و فداکاری بود و دومین شهیدی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشیع پیکر شهدا حضور داشته اند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم کردستان مردم انقلابی و مسلمان هستند و علاقه خاصی به امام حسین و ائمه و شهدای کربلا دارند، گفت: این هفته، هفته عزت و افتخار است و همان طور که امام فرمودند همین عزاداری هاست که اسلام را زنده نگه داشته است.

سردارمراد حسنی با اشاره به اینکه دشمنان زیادی به کشور ما چشم طمع دارند، افزود: 38 سال از انقلاب ما می گذرد و سرزمین ما هر روز در دفاع و مبارزه با توطئه ها و گروه هاتی منافقین بوده است.

وی عنوان کرد: رهبری، مردم و مکتب سه رکن اساسی و اثرگذار در پایداری کشور است و امروزه آوازه سربلندی ما دنیا را فراگرفته است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار استان کردستان اظهار داشت: کتاب و کتاب نویسی جزء افتخارات ما است و آثارا مکتوبی داریم که در دنیا مطرح هستند.

حسنی با بیان اینکه آمریکایی ها از قرارداد برجام ترس و وحشت دارند، بیان کرد: عصبانیت آمریکا و اسرائیل برای ما افتخار است چراکه نشان از ترس آنها ازماست و خواب را از چشم آنها گرفته ایم.

در ادامه این مراسم مریم لطف اللهی نویسنده کتاب روله کانم نیز به معرفی کتاب خود پرداخت و گفت: این کتاب داستان خاطرات مادر برادان نمکی است که به چه مظلومیتی به شهادت رسیدند و به همه توصیه می کنم این کتاب را مطالعه کنند.

در پایان این مراسم از کتابداران شاهد و ایثارگر تجلیل و از 4 کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/ د م

مردم کردستان مردم انقلابی و مسلمان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.