مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر اعلام کرد

مقابله با دشمنان با بصیرت افزایی

جوانان با بصیرت افزایی خود را در مقابل دشمنان بیمه کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر در جمع  خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های ساری، جوانان را به بصیرت افزایی توصیه کرد و گفت: دشمنان اسلام سال ها تلاش کردند با ابزارهای مختلف جوانان ما را از دین و اهل بیت دور کنند و به بنده شیطان در آورند ولی جوانان باید با بصیرت افزایی وارتقاء معلومات دینی وسیاسی، خود را در مقابل دشمنان بیمه کنند.

وی در خصوص پایبندی شهدا به ولایت و رهبری افزود: همه شهدا در وصیت نامه هایشان به اصل ولایتمداری وتبعیت از ولایت فقیه تاکید داشتند و دراین راه با تاسی ازمکتب کربلا، برای حفظ اسلام، ازجان و مال خود گذشتند. 

ملازاده به تبعیت پذیری شهدای مدافع حرم اشاره  کرد و گفت: فرزندان ما به ندای امام زمانشان لبیک گفتند و در جوانی تمام دلبستگی هایشان را رها کردند و برای دفاع ازحرم اهل بیت (علیهم السلام)  جان خود را نثار کردند.

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر با بیان اینکه خانواده های شهدا با روشنگری بزم یزیدزمان رابرهم خواهند زد، افزود: جهاد برای خانواده های شهدا ادامه دارد و با صبر بر ناملایمات، همچون حضرت زینب (س) درادامه راه ایستادگی  و درمقابل نیرنگ وتوطئه های استکبار،مقاومت زینبی خواهند کرد.

ملازاده، به نقش عبدالله بن الحسن در قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: جوانان ما هم باید به این درک برسند که جان دادن درراه خدا و حفظ دین اسلام ازعسل هم شیرین ترخواهد بود و این امر نیاز به دوری از مجاهدت گناه، توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و امام حسین (ع) بعنوان کشتی نجات است.

 

مقابله با دشمنان با بصیرت افزایی

 

مقابله با دشمنان با بصیرت افزایی

 

مقابله با دشمنان با بصیرت افزایی

انتهای پیام/ م

بیمه جوانان با بصیرت افزایی در مقابل دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار