شهردار نطنز:

نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی در نطنز برگزار می شود

شهردار نطنز گفت: نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی از ۱۰ الی ۱۳ مهر ماه در نطنز برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی پیراینده امروز و در آستانه ۷ مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه وسایل و تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و همچنین اطفاء حریق و پیشگیری در نطنز برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال روز آتش نشانی با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مقارن شده است، این نمایشگاه از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ مهر ماه به مدت چهار روز در محل آتش نشانی شهرداری نطنز برپا می شود.

شهردار نطنز افزود: در این نمایشگاه تعداد ۲۰۰ قطعه از ابزار و تجهیزات امداد و نجات به نمایش گذاشته می‌شود که شهروندان می توانند از ساعت ۷ الی ۱۴ از نمایشگاه بازدید کنند.

وی تأکید کرد: آتش نشانی یکی از واحدهای مهم شهرداری ها است که در حوزه مدیریت شهری از نظر مسئولیت جایگاه ویژه ای دارد که انجام این وظیفه خطیر بیش از آنکه نیازمند تجهیزات باشد، به شهامت و احساس مسئولیت آتش نشانان وارسته است.

پیراینده اذعان داشت: واحد آتش نشانی شهرداری نطنز طبق روال گذشته، جهت ترویج و اشاعه فرهنگ ایمنی در بین کودکان و نوجوانان و آموزش های لازم به دانش آموزان آمادگی کامل دارد.

وی یادآور شد: امسال نیز مانند سال های قبل مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع آتش نشانی و خدمات ایمنی را برای کودکان در محل نمایشگاه برگزار می‌شود که دانش آموزان می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه در این مسابقه شرکت کنند.

شهردار نطنز در پایان اضافه کرد: روز آتش نشانی بهانه ای است که ایثار و از شهامت آتش نشانان را در راه حفظ جان، مال و امنیت شهروندان پاس بداریم و به همین مناسبت طی مراسمی از کلیه آتش نشانان و زحمتکشان این عرصه در شهرداری نطنز تجلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.