زمانی: سرمربی با نظر کمیته فنی انتخاب می‌شود/ برای آرامش استقلال و هواداران هر کاری می‌کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:اعضای کمیته فنی این مسئولیت را دارند که گزینه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند تا در نهایت سرمربی قطعی انتخاب شود.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره حضور مک درموت در دیدار هفته نهم مقابل فولاد خوزستان گفت: اکنون کمیته فنی این مسئولیت را دارند که گزینه های مختلف را مورد بررسی قرار دهند تا در نهایت سرمربی قطعی انتخاب شود. مک درموت هم مربی خوبی است و انتخاب مک درموت برای حضور روی نیمکت استقلال به نظر کمیته فنی بستگی دارد. اما در دیدار هفته هشتم این مربی نشان داد همراه با بازیکنان عملکرد خوبی دارد.

او درباره اینکه مطرح شده فاتح تریم برای حضور در استقلال جدا از رقم قراردادش خواستار ویلا و خودرو نیز هست بیان کرد: باشگاه بزرگی همچون استقلال این طور نیست که هر چه را یک مربی بگوید ما نیز بپذیریم .تاریخچه باشگاه استقلال برای همه مشخص است و هر مربی باید افتخار کند که روی نیمکت این تیم می نشیند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان افزود:تمام تلاش ما بر این است تا آرامش کامل را در استقلال ایجاد و هواداران مطمئن باشند هر کاری که از دستمان بر بیاد برای سر افرازی نام استقلال انجام می دهیم و سرمربی ای را انتخاب می کنیم که در حد و اندازه نام استقلال باشد. از طرفی برای منصوریان هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در تیم جدیدش بهترین عملکرد را داشته باشد.

انتهای پیام/

واکنش مدیر استقلال به خواسته ویلا و خودرو سرمربی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار