با حضور بیش از هفت هزار دانش آموز؛

برگزاری همایش «احلی من العسل» با یاد شهید حججی در آران و بیدگل

همایش «احلی من العسل» با حضور بیش از هفت هزار دانش‌آموز پسر با یاد شهید حججی در امامزاده هلال بن علی، امام زاده هادی و تکایا و حسینه های مزین به نام حضرت قاسم برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن عباسیان در این زمینه، با اشاره به اینکه این همایش از سال ۱۳۸۵هر ساله با حضور تعداد زیادی از دانش‌آموزان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی جوانان با قیام و اهداف سیدالشهدا(ع) و فداکاری حضرت قاسم برای این قیام بزرگ است.

وی معرفی رسالت امام حسین (ع) و یارانش را یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: جوانان و نوجوانان کشور ما باید شخصیت‌هایی مانند سیدالشهدا و ۷۲ تن از یارانش را الگوی خود قرار دهند.

مسئول برگزاری هیأت احلی من العسل آران و بیدگل با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از این الگوهای واقعی است، تصریح کرد: پیام عاشورا باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

وی با بیان اینکه جوانان ما پای آرمان‌های انقلاب هستند و خواهند ماند چراکه امام حسین(ع) را الگوی خود قرار داده‌اند، ادامه داد: شهید حججی امام حسین(ع) را الگوی خود قرار داد و در راه امام حسین(ع) نیز به شهادت رسید.

عباسیان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید با تفکر، آرمان و اهداف انقلابی، اسلامی و عاشورایی بیشتر آشنا شوند و بدانند اسلام حق است، گفت: همایش «احلی من العسل» هرساله به یاد حضرت قاسم بن الحسن (ع) در آران وبیدگل برگزار می شود.

وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس برای حضور پرشور دانش‌آموزان در این همایش گفت: همراهی مدیران و مربیان در کنار دانش‌آموزان نیز تاثیر مهمی در آشنایی با مفاهیم دینی دارد.

مسئول برگزاری هیأت احلی من العسل آران و بیدگل با بیان اینکه روح و روان جوانان و نوجوانان باید انقلابی و حسینی باشد، ادامه داد: برگزاری برنامه‌های متنوع در این همایش نیز نقش مهمی در پرورش روح و روان دانش‌آموزان دارد.

 

انتهای پیام/م

 

همایش «احلی من العسل» در آران و بیدگل برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار