رئیس تبلیغات اسلامی شهرضا:

همایش «رهروان زینب» در شهرضا برگزار می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: همایش رهروان زینب کبری(س) در دهه دوم محرم با هدف زنده نگه داشتن قیام عاشورا و ترویج فرهنگ حجاب در شهرضا برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدحسن رهایی با بیان اینکه در شهرستان شهرضا 110 هیأت مذهبی ثبت‌شده وجود دارد که همه آن‌ها دارای مجوز هستند، اظهار کرد: در حال حاضر ثبت هیأت‌های مذهبی به صورت سامانه‌ای شده و هیأت‌های مذهبی می‌توانند برای دریافت مجوز از طریق سایت سازمان ثبت‌نام کنند.

وی افزود: 25 هیأت مذهبی در مرکز شهر شهرضا و حدود 35 هیأت دعایی و محفلی در شهرستان داریم و سایر هیئات در حومه شهرستان هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: بعضی از روستاها و دهستان‌های ما بیش از یک هیأت دارند نظیر «هونجان» با 7 هیأت و «اسفرجان» با 5 هیأت مذهبی ثبت‌شده هستند.

وی اذعان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا در راستای پاسخگویی به شبهات مذهبی دوره‌های آشنایی با فرقه‌ها و جریان‌های انحرافی برای طلاب و روحانیان مدارس علمیه شهرضا دوره‌های مختلف برگزار کرده است.

رهایی با اشاره به تشکیل کارگاه‌های آموزشی برای اقشار تأثیرگذار جامعه مانند مسؤولان هیئات مذهبی، مداحان و خواهران مبلغ و مداح، تصریح کرد: گفتمان‌های دینی در مراکز مختلف مانند مساجد و مدارس و دوره‌های عمومی برای دانش‌آموزان و مردم عادی برگزار شده است.

وی بیان کرد: در دهه محرم امسال 30 نفر مبلغ به شهرستان شهرضا می‌آیند تا در روستاهای شهرستان اقدامات تبلیغی و دینی انجام دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا با اشاره به حضور مبلغان در قالب طرح هجرت در 10 شهرک و روستای شهرستان شهرضا عنوان داشت: همایش رهروان زینب کبری در دهه دوم محرم، عزاداری دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی، گفتمان‌های دینی، گفتمان‌ مردمی پیرامون مراسم شبهه‌زدایی و تجلیل از بانیان مجالس روضه از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا در ایام محرم است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش رهروان زینب در شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.