ساماندهی نیرو‌های امر به معروف کشور

دبیر ستاد امر به معروف کشور از ساماندهی نیرو‌های این ستاد خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف کشور  امشب در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و صفر گفت: هفته امر به معروف با توجه به آنکه رسالت اصلی امام حسین (ع) این مهم بوده است در اول محرم هفته امر به معروف است.

دبیر ستاد امر به معروف کشور ضمن اشاره به برنامه‌های درنظر گرفته شده در این هفته افزود: در رابطه با امر به معروف از میعادگاه‌های نماز جمعه راهپیمایی برپا شد و دبیران ستاد‌ها نیز در پیش خطبه‌ها گزارش کار داشتند و از تلاش گران در این عرصه نیز تقدیر و تشکر شد.

زرگر ضمن اشاره به اجرای طرح "یاوران معروف، یادآوران و طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر" گفت: این طرح در ادارات، آموزش و پرورش و ... برگزار شده و طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر نیز در قالب گروه‌های ۱۰ نفره ساماندهی و آموزش می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر ستاد ۱۸ عضو داشته و رئیس ستاد امام جمعه است، تصریح کرد: نیرو‌های امر به معروف در قالب گروه‌های ۱۰ نفره در ادارات و محلات ساماندهی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بودجه امر به معروف بسیار کم است، ابراز داشت: ۵۲ شهید امر به معروف از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون داریم در حالی که یک شهید نیز زیاد است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

نیرو‌های امر به معروف کشور ساماندهی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.