قائم مقام وزیر کشور :

وضعیت نامناسب آسیب‌های اجتماعی در جامعه

قائم مقام وزیر کشور در ستاد امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت:براساس بررسی ها آسیب‌های اجتماعی در جامعه وضعیت نامناسبی دارد.

وضعیت نامناسب آسیب‌های اجتماعی در جامعهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی ملازاده قائم مقام وزیر کشور در ستاد امنیت عمومی و حقوق شهروندی ظهر یکشنبه در گردهمایی مشترک روسا و اعضای ستادهای صیانت از حقوق شهروندی و شورای امر به معروف همدان بابیان اینکه براساس بررسی ها آسیب‌های اجتماعی در جامعه وضعیت نامناسبی دارد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی به اندازه ۲۰ سال روی هم جمع شده‌اند، گفت: آسیب‌های اجتماعی تا دیروز بیرون از خانه‌ها بود اما اکنون به داخل خانه‌ها راه یافته است.

قائم مقام وزیر کشور در ستاد امنیت عمومی و حقوق شهروندی باتاکید براینکه باید نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه حساس بود، گفت: فسادهای اخلاقی، مشروبات الکی، زنان بدسرپرست، حاشیه‌نشینی، اعتیاد، طلاق و زنان خیابانی از جمله آسیب‌های موجود در جامعه هستند.

ملازاده استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: همدان در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی وحقوق شهروندی اقداماتی انجام داده و یکه‌تاز حوزه فرهنگ حجاب و عفاف است بطوریکه از استان‌های مرکزی و یزد پیش افتاده است.

قائم مقام وزیر کشور در ستاد امنیت عمومی و حقوق شهروندی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی از وظایف ستاد امر به معروف است، ادامه داد: وضعیت پوشش در ادارات دولتی مناسب بوده اما عفاف و حیا نامناسب است در حالی که در ادارات خصوصی هر دو از وضعیت نامناسب برخوردارند.

انتهای پیام/ع

 

نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.