رشت/

اختصاص 260ميليارد ريال برای ساماندهی طرح های ساحلی شمال کشور

رييس ستاد ساماندهی طرح های دريا در وزارت کشور از اختصاص اعتبار 260 ميليارد ريال برای ساماندهی طرح های سالم سازی دريا در سواحل استان های شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت علی ملازاده در نشست ستاد ساماندهی سواحل و مناطق گردشگری گيلان گفت: اختصاص اعتبار برای هر استان، منوط به هزينه کردن بهينه و اصولی برای طرح های سالم سازی دريا است.

وی با تاکيد بر ضرورت پرداخت بموقع حق الزحمه ناجيان غريق تصريح کرد: در اين طرح ها برخی از دستگاه ها شبانه روزی فعاليت می کنند که بايد در اين اعتبارات به طور ويژه ديده شوند.

رييس ستاد ساماندهی طرح های دريا در وزارت کشور با اشاره به ارزيابی ساماندهی سواحل کشور در سال گذشته گفت : در اين ارزيابی ها با استفاده از نظرات کارشناسی، ديدگاه های دستگاه های اجرايی استان ها و افراد بومی، دغدغه هايی مشخص شد که با يک ماه تلاش بی وقفه، آيين نامه ای جامع تدوين شد.

وی يکی از مهمترين اهداف ستاد ساماندهی طرح های دريا در وزارت کشور را کاهش تلفات انسانی اعلام کرد .

ملازاده استان گيلان را در بحث ساماندهی سواحل دارای مديريت يکپارچه و هماهنگی دانست و افزود: بخش های مختلف از جمله استانداری ، نيروی انتظامی ، هلال احمر و سپاه حضوری فعال در بحث ساماندهی سواحل استان دارند.

ملازاده نقش منجيان غريق ، نيروی انتظامی و هلال احمر را در کاهش تلفات انسانی موثر خواند و تصريح کرد: بايد گشت های چرخشی و نظارتی برای جلوگيری از غرق شدن انسان ها در سواحل استان فعال باشند.


انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.