میرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلفیقی از گزارش‌ کمیسیون آموزش و عمران درباره حادثه هرمزگان تقدیم هیئت رئیسه می‎شود

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت:تلفیقی از گزارش کمیسیون‌های آموزش و عمران درباره حادثه اتوبوس دانش آموزان هرمزگان در اختیار هیئت رئیسه قرار می‌گیرد.

تلفیقی از گزارش‌ کمیسیون آموزش و عمران درباره حادثه هرمزگان تقدیم هیئت رئیسه می‎شودمیرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  در تشریح جلسه امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: محمدی نایب رئیس کمیسیون آموزش گزارشی از حادثه اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در این جلسه قرائت کرد.

وی ادامه داد: کمیسیون عمران هم گزارش دیگری در این مورد آماده کردند که قرار شد روسای کمیسیون‌های آموزش و عمران این دو گزارش را تلفیق کرده و در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار دهند.

میرزاده همچنین با اشاره به حضور معاونان وزارت بهداشت و درمان در جلسه امروز نیز اظهار کرد: درباره پذیرش دانشجویان پزشکی، جذب پزشک در مناطق محروم و همچنین گسترش دانشگاه غیردولتی پزشکی بحث و بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: داوطلبانی برای حضور در مناطق محروم وجود دارند که خواسته شد تا وزارت بهداشت و درمان این موضوع را در کنار گسترش دانشگاه غیردولتی پزشکی در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم گرمی تصریح کرد: برخی طرح‌ها و لوایح درباره آب، خاک، ژنتیک و صدا و سیما به عنوان کمیسیون فرعی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار