برگزاری جلسه پرسش و پاسخ کمیته اطلاعاتی آمریکا با دو نفر از مشاوران ترامپ

کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد قرار است با دو مشاور ترامپ درباره مسئله دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جلسه پرسش و پاسخ تشکیل دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا قرار است در هفته جاری با دو نفر از مشاوران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پشت درهای بسته در خصوص مسئله دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا جلسه پرسش و پاسخ برگزار کند. این دو نفر «راجر استون»، مشاور قدیمی دونالد ترامپ و «بوریس اپشتاین»، استراتژیست سابق رئیس جمهور هستند.

راجر استون تأیید کرد جلسه پرسش و پاسخ کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا با وی قرار است روز سه شنبه برگزار شود. یک منبع آگاه هم اعلام کرد  بوریس اپشتاین هم قرار است با این کمیته گفتگویی داشته باشد.

خبر بازجویی از این دو مشاور ترامپ در حالی منتشر شده است که مجلس نمایندگان آمریکا و مجلس سنا مسئله دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و انتشار اخبار دروغین و تبلیغات در رسانه های اجتماعی را بررسی می کنند.

راجر استون یک استراتژیست جمهوری خواه است که از چندین سال پیش دونالد ترامپ را می شناسد. وی همچنین در طول کمپین انتخاباتی 2016 به دونالد ترامپ مشاوره می داد. راجر استون پیشتر پذیرفته است که در طول مبارزات انتخاباتی با یک هکر ناشناس ملقب به «گوسیفر 2.0» در ارتباط بوده است. این در حالی است که وی داشتن ارتباط با مقامات روس را در طول مبارزات انتخاباتی آمریکا به کلی تکذیب کرده است.

وی پیشتر اعلام کرده بود که با هکری که سال گذشته اطلاعات کمیته ملی حزب دموکرات را افشا کرد، در توییتر یک مکالمه کاملا معمولی داشته است.

بوریس اپشتاین هم که در مسکو بزرگ شده است مدت کوتاهی را در کاخ سفید خدمت کرد. وی در ماه مارس کاخ سفید را ترک کرد و هم اکنون به عنوان کارشناس سیاسی در یک شرکت رسانه ای فعالیت می کند.

کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا علاوه بر برنامه هایی که در این هفته دارد، در ماه اکتبر هم قرار است با مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ یک جلسه پرسش و پاسخ تشکیل دهد.

دونالد ترامپ پیشتر در حساب توییتر خود اعلام کرد که باور نمی کند روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مداخله کرده باشد و اگر این اتفاق افتاده است، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق این کشور باید جلوی آن را می گرفته است.

این در حالی است که روسیه هم هرگونه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار