شروع سال تحصیلی، سرویس مدارس و دلمشغولی والدین

با شروع سال تحصیلی چگونگی رفت و آمد فرزندان با سرویس مدارس به دلمشغولی والدین تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با ورود به سال تحصیلی، دلمشغولی والدین در خصوص چگونگی رفت و آمد فرزندان در مسیر خانه به مدرسه و مسیر برگشت هم آغاز می‌شود.


میرمحمدی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: هزارو ۸۰۰ خودورو به صورت تاکسی و خودروی ون در سال تحصیلی کار جابجایی دانش اموزان را برعهده دارند.

اکثر خانواده‌ها برای تامین حفظ امنیت روحی و روانی خود و فرزندانشان در مواجهه با مشکلاتی از قبیل: “ترافیک‌های سنگین، ازدحام جمعیت صبحگاهی و ساعات پیکترافیک، سرما و یخ زدگی معابر در زمستان و خطر رانندگان مبتدی و راننندگان پرخطر و تهدید‌های اجتماعی در مسیر رفت و آمد، ترجیح می‌دهند از سرویس‌های دانش اموزی استفاده کنند.

سرهنگ امیدی، رئیس پلیس راهور استان مرکزی هم در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: باید رانندگان سرویس مدارس قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی که برای دانش اموزان حادثه ساز باشد جریمه می‌شوند.

سرهنگ امیدی افزود : باید خودرو‌های سرویس مدارس دارای برچسب سرویس مدرسه باشند و حتما خودروی ان‌ها بیمه داشته باشد.

وی اضافه کرد: درسرویس‌ها نباید از خودرو‌های فرسوده استفاده شود، رانندگان سرویس‌ها باید گواهینامه پایه سه و بیمه تکمیلی داشته باشند ولازم است درگزینش افراد دقت لازم انجام شود.


انتهای پیام / ج


هزارو ۸۰۰ خودور سرویس مدارس استان مرکزی را برعهده دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.