معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص):

زبان ترامپ نشان از از ناتوانی آنان در برابر اراده ملت ایران است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: وقتی رئیس جمهور آمریکا با زبان اوباش حرف می‌زند نشان از ناتوانی آنان در برابر اراده ملت ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار علیرضا شادمانی در یادواره 44 شهید گلگون کفن شهر زاویه که در مصلی این شهر برگزار شد با تاکید بر الگوگیری از سیره شهدا اظهار داشت: ما باید در این راه با شهدا عهدهایی ببندیم و به پای آن بایستیم هر چند متحمل هزینه‌های فراوان شویم، ولی باید برای آن تلاش کنیم.

 وی افزود: وقتی طلب شهادت می‌کنیم یا آرزوی رسیدن به آن را داریم  باید هزینه آن را هم بپردازیم چراکه شهدا از همه چیز خود گذشتند تا سبکبال شدند.

شادمانی با اشاره به صحبت‌های پوچ و بیهوده رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: وقتی رئیس جمهور آمریکا با زبان اوباش حرف می‌زند نشان از ناتوانی آنان در برابر اراده ملت ایران است و از عجایب دنیا آن است که ترامپ دلسوز ایران شده و می‌گوید پول‌ها را به جای کمک به مقاومت به فقرای ایران کمک کنیم در حالیکه آدم‌کشی در آمریکا رواج دارد و شش هزار میلیارد دلار برای ناامنی در عراق و افغانستان هزینه می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم النبیاء(ص) با بیان اینکه دفاع مقدس مصداقی از نهضت عاشورا است که در جامعه امروز تکرار شده افزود: فرهنگ دفاع مقدس و آرمان‌های انقلابی ملت ایران اسلامی باید به نسل جدید این انقلاب منتقل شود.

 یادواره شهدای شهر شهید پرور زاویه به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه، حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج)، هیئت رزمندگان شهر زاویه و همکاری هیئت امنای مسجد جامع شهر زاویه و شهرداری و شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ب

صحبت‌های پوچ و بیهوده رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.