جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

وظیفه سپاه حفاظت از دستاوردها و محافظت از انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: وظیفه سپاه حفاظت از دستاوردها و ارزش‌ها، محافظت از انقلاب اسلامی و کمک به مسئولان نظام برای ارتقاء و پیشرفت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ پاسدار عبدالله عین‌علی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه رامیان اظهار داشت: استکبار جهانی و ایادی‌اش همان دشمنان واقعی نظام اسلامی هستند. استکبار در ابتدای انقلاب اسلامی توسط عوامل خود همانند صدام خبیث سبب شهادت بیش از 200 هزار شهید والامقام شد.

وی تصریح کرد: تحریم‌های همه جانبه، جنگ‌های نیابتی در اقصی نقاط کشور و شبیخون‌های فرهنگی از دیگر اقدامات دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. امروز داعش از عوامل استکبار جهانی بوده که برای ضربه به اسلام ناب محمدی و تفرقه انگیزی بین مسلمانان به‌وجود آمده و مشغول جنایت هستند.

وی بیان کرد: دشمن با جنگ علمی، ایجاد پایگاه‌های نظامی در کشورهای همسایه ما و تحریم همه جانبه به جنگ آشکار با ما آماده و لزوم آمادگی کامل احساس می‌شود. داعش که مزدور دشمنان بین‌المللی بوده و ترامپ، زمانی که در اسرائیل بود صدای غرش موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را شنید و این‌ پیامی بود که ما با هیچ دشمنی شوخی نداریم و برسر امنیت خود با هیچ فردی معامله نمی‌کنیم.   

وی ادامه داد: امروزه مشکلات فرهنگی دغدغه مقام معظم رهبری بوده و اکیدا توصیه بر رفع این معضلات اجتماعی دارند و بدانید که جنگ نرم عامل استکبار جهانی محسوب می‌شود. وظیفه سپاه حفاظت از دستاوردها و ارزش‌ها، محافظت از انقلاب اسلامی و کمک به مسئولان نظام برای ارتقاء و پیشرفت است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ جواد جعفریان به عنوان فرمانده سپاه رامیان تقدیر و سرهنگ مجید زمانی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان رامیان معرفی شد.

انتهای پیام/ب

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم معارفه فرمانده  جدید سپاه رامیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.