۱۲ مدال دستاورد کاروان شهید حججی در روز نهم رقابت‌های آسیایی

نمایندگان کشورمان در نهمین روز از بازی‌های داخل سالن آسیا در ۶ رشته به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان کشورمان در نهمین روز از بازی های داخل سالن آسیا در 6 رشته به مصاف هم رفتند.

**کیک بوکسینگ:

*شهناز میرحیدری با اختلاف امتیاز بالا از سد نماینده تاجیکستان گذشت

در ادامه رقابت‌های کیک بوکس شهناز میر حیدری نماینده وزن منهای ۵۵ کیلوگرم پوینت فایت مقتدرانه از سد بورسیوا تاجیکستانی گذشت. وی در همان ابتدای راند دوم امتیاز خود را به ۱۰ رساند تا داوران رای به برد مقتدرانه وی و خاتمه مسابقه دهند.

*شهناز میرحیدری و فاطمه علیزاده راهی فینال شدند

شهناز میرحیدری با توجه به قرعه استراحت و برد برابر نماینده تاجیکستان در پوینت فایت وزن منهایی55 و فاطمه علیزاده بعد از عدم مبارزه حریف تاجیکستانی در روز گذشته و برد برابر نماینده قرقیزستان در وزن منهای 56 فول کنتاکت کیک بوکس راهی فینال شدند.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

* فاطمه علیزاده از سد حریف قرقیزستانی گذشت

در ادامه رقابتهای نمایندگان کیک بوکسینگ کشورمان فاطمه علیزاده در وزن منهای 56 فول کنتاکت طی 3 راند مبارزه جانانه بورسیوا از قرقیزستان را شکست داد تا به دور بعد راه یابد.

* مصطفی پور فرج از سدحریف تاجیکی گذشت

در دومین روز از رقابتهای کیک بوکس پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و رزمی آسيا، مصطفی پور فرج در بخش پوینت فایت وزن منهای 69 کیلوگرم طی سه راند مبارزه مقتدرانه از سد علیشیر احمدوف از تاجیکستان گذشت.

وی 9 بر 6 بر حریف خود غلبه و به نیمه نهایی راه یافت.

*موسوی هم از سد ازبکستان گذشت

میرداوود موسوی نماینده وزن منهای 74 کیلوگرم کشورمان در کیک لایت کیک بوکسینگ از سد حریف ازبکستانی گذشت.

وی طی سه راند مبارزه جانانه علی بیک اوف ازبکستانی را برد تا راهی نیمه نهایی گردد.

*ایرج مرادی نماینده میزبان را شکست داد

ایرج مرادی ششمین نماینده کیک بوکس کشورمان بود که تا ظهر امروز به مصاف حریف خود رفت.

وی طی سه راند مبارزه در وزن منهای 63کیلو گرم لوکیک موفق شد اسماعیل آیتین از ترکمنستان را شکست داده وبه دور بعد راه یابد.

در این مبارزه اگر چه در ابتدا حریف ترکمنستانی بشدت مورد تشویق تماشاگران قرار داشت ولی مبارزه قدرتمندانه مرادی باعث شد تا پس از مدتی سکوت کنند.

* حریف امید احمدی صفا حاضر به مبارزه نشد

هفتمین و آخرین مبارزه صبح امروز کیک بوکس کاران، با پیروزی امید احمدی صفا خاتمه یافت.

کیک بوکس کار وزن منهای 51 کیلو گرم لوکیک کشورمان در حالی بر روی رینگ رفت که سید زکی حسینی از افغانستان حاضر به مبارزه نشد تا دست نماینده کشورمان از سوی داوران بالا برود.

از ساعت 18 امروز 2 نماینده زن کشورمان فاطمه علیزاده و شهناز میر حیدری در فینال برابر قزاقستان و ترکمنستان و دو نماینده مردان در دور مقدماتی بمصاف رقبای خور می روند.

*علی بنی اسد مقتدرانه از سد حریف اردنی گذشت

علی بنی اسد طی سه راند مبارزه نخست خود در وزن منهای 71 کیلوگرم بخش لوکیک کیک بوکسینگ، ماحاندن حسین از اردن را برد و راهی نیمه نهایی شد.

*فاطمه علیزاده مدال نقره کیک بوکس را از آن خود کرد

در آخرین مسابقه روز دوم کیک بوکس فاطمه علیزاده نماینده وزن منهای ۵۶ کیلو گرم فول کنتاکت در مبارزه فینال برابر آکرک از قزاقستان به رغم یک مبارزه نفس گیر و پایاپای نتیجه با اختلاف یک امتیاز آنهم در ثانیه‌های پایانی واگذار و به نقره بسنده کرد. وی که برای رسیدن به این مرحله حریفانی از کشور‌های تاجیکستان و قرقیزستان را پشت سر گذاشته بود در مبارزه نهایی طی سه راند مبارزه نتیجه واگذار و نخستین مدال نقره کیک بوکس را از آن خود کرد.

میرحیدری : بزرگان کیک بوکسینگ را شکست دادم و مدال طلا گرفتم

شهناز میرحیدری قهرمان وزن ۵۵- کیلوگرم کیک بوکسینگ بانوان کشورمان گفت: شب گذشته در مبارزه‌ای که انجام دادم، مصدوم شدم و تمرکزم روی این موضوع بود. با این وجود، هم حریف قبلی و هم حریف ترکمنستانی را در فینال با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دادم.

حریف ترکمنی صاحب ۴ مدال طلا است. حریف قرقیزستانی هم جزو گردن کلفت‌های کیک بوکسینگ است. در واقع من گردن کلفت‌های کیک بوکسینگ را شکست دادم.

دارنده مدال طلای کیک بوکسینگ بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا و اقیانوسیه با اشاره به در پیش بودن بازی‌های جهانی گفت: هر ورزشکاری برای موفقیت تلاش می‌کنم و من هم قطعا برای کسب مدال طلا مبارزه خواهم کرد.

**فوتسال

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان از رسیدن به فینال بازی‌های داخل سالن آسیا بازماند.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

تیم های فوتسال ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی بازی های داخل سالن آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان ایران با نتیجه 2 بر صفر برابر حریفش شکست خورد و به فینال نرفت.

هواداران ایرانی با پرچم عزاداری سید الشهدا در سالن فوتسال حضور یافته بودند.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

 **شنا

*راهیابی مهدی انصاری به مرحله فینال شنای 50 متر پروانه

مسابقات شنای مرحله مقدماتی رشته 50 متر پر وانه مردان برای رسیدن به فینال این رشته در 5 گروه مقدماتی برگزار شد كه مهدی انصاری شناگر کشورمان با کسب رکور د 24 ثانیه به عنوان نفر چهارم این رشته در مرحله مقدماتی به مرحله فینال رسید و بعدآز ظهر برای رسیدن به مدال این ماده با سایر حریفان به رقابت خواهد پرداخت.

*مسابقات شنا امروز با برگزاری مرحله مقدماتی ماده 100 متر کرال پشت مردان ادامه یافت

نمایندگان کشورمان در این ماده از مسابقات شنا جمال چاووشی و سروش قند چی بودند که با شناگران سایر کشورها به رقابت پرداختند و سرانجام در پایان این مرحله سروش قندچی با کسب رکورد 56 ثانیه و 77 ثانیه به مقام یازدهم مرحله مقدماتی رسید و جمال چاووشی هم با رکورد 56 ثانیه و 87 صدم ثانیه دوازدهم شده و هر دو از راهیابی به فینال باز ماندند.

در این ماده از شنا و در مرحله مقدماتی شناگر ترکمنستانی با رکورد 53 ثانیه و 49 صدم ثانیه اول شد.

*راهیابی تیم شنای 4 در 50 متر کشورمان به مرحله فینال

تیم شنای ماده 4 در 50 متر کشورمان متشکل از انصاری، یاوری، غلامپور و قره حسنلو در مرحله مقدماتی با 15 تیم از سایر کشورهای شرکت کننده در این ماده از مسابقات شنا به رقابت پرداخت و در پایان این رقابتهای تنگاتنگ موفق شد با کسب رکورد يك دقیقه و 30 ثانیه و 93 صدم ثانیه و کسب مقام ششم به مرحله فینال راه یابد.

فینال این ماده از مسابقات شنا بعد از ظهر امروز برگزار می شود.

*28 صدم ثانیه فاصله تا کسب مدال برنز

مهدی انصاری شناگر خوب کشورمان علیرغم تلاش فراوان با کسب رکورد 23 ثانیه و 76 صدم ثانیه در حالیکه فقط 28 صدم ثانیه با شناگر ازبکستانی فاصله داشت چهارم شد و باز هم نتوانست به مدال های سه گانه این دوره از مسابقات شنای بازی های داخل سالن آسيا دست یابد.

**سامبو

*نخستین پیروزی امیرخانی به دست آمد

ایرج امیر خانی ملی پوش سامبوکار ایران در منهای ۹، ۰ کیلوگرم در نخست مبارزه مقابل رنزو میگوئل کانزاس از فیلیپین قرار گرفت و موفق به شکست حریف شد.

نماینده ایران دروزن‌من‌های ۹، ۰ کیلو گرم ایرج امیر خانی در یک‌مبارزه نه چندان سخت حریف فیلیپینی را ۹ بر صفر از پیش روی برداشت و به دور بعد صعود کرد.

*شکست نماینده ایران مقابل مبارز میزبان

سید محمد سعیدی مدنی در دومین مباره مقابل سامبوکار میزبان با نتیجه۸ بر صفر شکست خورد

نماینده ایران در وزن‌منهای ۶۸کیلو گرم مقابل نماینده ترکمنستان ۸ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

*پیروزی محمد کردآبادی در دور نخست

اولین روز از مسابقات سامبو صبح امروز آغاز شد و محمد کردآبادی در کامبت نخستین دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

کردآبادی به عنوان تنها نماینده ایران در بخش کامبت موفق شد در یک دیدار کاملا یک طرفه با نتیجه 8 بر صفر پیروز شود.

*صعود امير خانی به نيمه نهايی

ایرج امیرخانی در دور یک چهارم‌نهایی مقابل حریف افغانستانی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

 ایرج امیر خانی نماینده وزن منهای ۹۰کیلو گرم تيم سامبوی ایران در مرحله یک چهارم نهایی بازيهای آسيایی داخل سالن مقابل حریفی از افغانستان با حساب ۱۰بر صفر پیروز شد.

*محمد کردآبادی از رسیدن به فینال بازماند

محمد کردآبادی سامبوکار کشورمان پس از پیروزی مقابل حریف سوری در کامبت در دومین دیدار و برای صعود به جمع ۴ نفر به مصاف احمت تانری بردیف حریف ترکمن خود رفت.

کردآبادی در مصاف با حریف ترکمن با نتیجه ۸ بر صفر بازنده شد و از رسیدن به فینال بازماند.

*دومین ایرانی از رسیدن به فینال باز ماند

ایرج امیر خانی نماینده سامبوی منهای ۹۰کیلوی ابران در مصاف با حریف ترکمنستانی شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

ایرج امیر خانی در مرحله نیمه پایانی با حساب ۸ بر صفر به عسگروف از کشور میزبان مبارزه را واگذار کرد واز رسیدن به فینال باز ماند.

سعیدی مدنی ملی پوش سامبوی ایران پس از پیروزی بر حریفی از سوریه در دومین دیدار از شانس مجدد به مصاف حریف مغولستانی رفت و با حساب 3 بر 2 به پيروزي رسید.

محمد سعیدی مدنی ملی پوش ایران در وزن منهای ۶۸ در دیدار مقابل نماینده مغولستان پیروز شد.

**کردآبادی رده بندی را واگذار کرد

محمد کردآبادی دیدار رده بندی وزن منهای 57 در کمبات را ملی پوش ایران در مقابل گانتومور از مغولستان برگزار کرد و در پایان با حساب 4 بر صفر شکست خورد.

او به دلیل باخت مقابل نماینده کشور میزبان به دیدار رده بندی رسیده بود و در پایان از رسیدن به مدال باز ماند.

*نخستين مدال برنز سامبو را مدنی کسب کرد

سعید مدنی پس از شکست در دور یک چهارم‌نهایی راهی شانس مجدد شد و با شکست حریفانی از سوریه و افغانستان به دیدار رده بندی رسید.
او در دیدار رده بندی با حساب ۹ بر ۷ و با درخواست انصراف حریف به مقام سوم رسید.

**کشتی آزاد

*شروع طوفانی گليج/ آزاد كار ٩٧ كيلوگرم كشورمان از سد حريف چينی گذشت

 مجتبی گليج اولين كشتی گير آزادكار كشورمان بود كه امروز روی تشک رفت ، وی در وزن ٩٧ كيلوگرم در دور نخست به مصاف چائوكيانگ يانگ از چين رفت و يك پيروزی ارزشمند بدست آمد.

گليج كه با هدايت محمد طلايی و امير توكليان روی تشك رفته بود اين حريف چينی را با نتيجه 8بر 1 پشت سرگذاشت و به دور بعد راه يافت.

*الیاسی با برد آغاز کرد

 در وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی-۲۰۱۷ عشق آباد حسین الیاسی ملی پوش کشورمان که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم با یلاس رنگول از پالائو مبارزه کرد و این حریف را با نتیجه ضربه فنی ۱۱ بر ۰ پشت سرگذاشت.

*خلیلی از سد حریف چینی گذشت

 مسابقات وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد نیز دقایقی پیش استارت خورد که فرزاد عموزاد خلیلی ملی پوش شایسته کشورمان در دور نخست به مصاف کاتای یرلانبک از چین رفت و توانست با نتیجه ۸ بر ۶ این حریف را مغلوب کرده و راهی دور بعد گردد.

*پیروزی حاج آقا نیا در دور اول

در رقابت‌های وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، نادر حاج آقا نیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف عبداله حمیداله از افغانستان رفت مه توانست در یک کشتی کاملا حساب شده و با نتیجه ۱۰ بر ۲ از سد حریف افغانی گذشته و راهی دور بعد شود.در دور دوم به مصاف عبداله حميداله از افغانستان رفت كه توانست اين حريف را با نتيجه 10 بر 2 شكست داده و راهی دور بعد شود.

او در این مرحله مقابل ژولدوژبکف از قرقیزستان ابتدا در تایم اول با نتیجه 12 بر 9 عقب افتاد اما سپس توانست در تایم دوم بانتیجه 18 بر 14 به پیروزی رسيده و به مرحله نیمه نهایی راه یافت .نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی و مقابل تولیپ بای از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد تا در کروه شانس مجدد و برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.

*گلیج با شکست حریف افغانستانی راهی نیمه نهایی شد

مجتبی گلیج که در دور چائوکیانگ یانگ از چین را شمست داده بود در دومین کشتی خود موفق شد احمد احمدی از افغانستان را شکست داده و راهی دیدار تیمه نهایی گردد.

گلیج این دیدار را با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد.در این وزن ۱۴ نفر حضور دارند.

نماینده کشورمان در نیمه نهایی باید مقابل حریفی از کشور میزبان به میدان برود.

*الیاسی هم راهی نیمه نهایی شد

 در وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی-۲۰۱۷ عشق آباد حسین الیاسی ملی پوش کشورمان که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم یلاس رنگول از پالائو را شکست داده بود دو سومین دور موفق شد منگجیگان از چین را نیز با نتیجه مغلوب کرده و راهی دیدار نیمه نهایی گردد.

در این وزن ۲۱ آزاد کار حضور دارند.الیاسی در دور بعد به مصاف برنده کشتی اردن و قزاقستان می‌رود.

*الياسی اولين فيناليست ايران

در وزن 74 كيلوگرم مسابقات كشتي آزاد بازيهای آسيايی داخل سالن و رزمی-2017عشق آباد حسين الياسی ملی پوش كشورمان موفق شد در ديدار نيمه نهايی حريف قزاق خود را با نتيجه ضربه فنی ١٠ بر صفر شكست داده و راهی ديدار نهايی گردد.

وي در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود. دور دوم يلاس رنگول از پالائو را شكست داد و در سومين دور موفق شد منگجيگان از چين را نيز مغلوب كرده و راهی ديدار نيمه نهايی گردد.

در اين وزن 21 آزاد كار حضور دارند.

*گلیج دومین فینالیست کشتی آزاد

مجتبی گلیج نماینده وزن ٩٧ کیلوگرم کشورمان با شکست حریفی از کشور میزبان راهی دیدار فینال این وزن شد.

گلیج که در دور اول چائوکیانگ یانگ از چین را شکست داده بود در دومین کشتی خود موفق شد احمد احمدی از افغانستان را شکست داده و راهی دیدار تیمه نهایی گردد. وی در این دیدار و مقابل چشم هواداران و تماشاگران ترکمنستانی توانست در یک کشتی خوب و حساب شده حریف را مغلوب کرده و فینالیست گردد.

گلیج این دیدار را با نتیجه ١٤ بر ٣ پیروز شد.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

*راهیابی حاج آقا نیا به نیمه نهایی

در رقابت‌های وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، نادر حاج آقا نیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف عبداله حمیداله از افغانستان رفت که توانست این حریف را با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست داده و راهی دور بعد شود.

وی در این مرحله مقابل ژولدوژبکف از قرقیزستان ابتدا در تایم اول با نتیجه ۱۲ بر ۹ عقب افتاد، اما سپس توانست در تایم دوم بانتیجه ۱۸ بر ۱۴ به پیروزی رسیده و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

*خلیلی به نیمه نهایی نرسید

فرزاد خلیلی کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با شکست مقابل حریف هندی از راهیابی به دیدار نیمه ن‌هایی بازماند.

او که در دور نخست کاتای یرلانبک از چین را شکست داده بود در دور بعد با باجرانگ از هند روبرو شد که با امتیاز ۱۳ بر ۱۸ نتیجه را به حریف هندی واگذار کرد تا در گروه بازنده‌ها کار خود را برای کسب مدال برنز پیگیری کند.

*حاج آقا نيا هم به فينال نرسيد

نادر حاج آقا نيا ملي پوش وزن 57 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف قزاقستانی از راهيابي به دیدار نهایی این وزن بازماند.

وی پس از استراحت در دور نخست به مصاف عبداله حميداله از افغانستان رفت و با شکست این حریف راهی دور بعد شد.

آقا نیا در این مرحله ژولدوژبکف از قرقیزستان را نیز شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی و مقابل

تولیپ بای از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد تا در کروه شانس مجدد و برای كسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.

*حريفان ملی پوشان فيناليست كشورمان مشخص شدند

مجتبی گلنج فيناليست وزن ٩٧ كيلوگرم كشورمان در ديدار فينال به مصاف رستم اسكندری از تاجيكستان می رود.

حسين الياسی فيناليست وزن ٧٤ كيلوگرم كشورمان هم در مسابقه نهايی مقابل بكزاد عبدالرحمن اف از ازبكستان قرار می گيرد.

*خليلی بخت کسب مدال برنز را بدست آورد

فرزاد خلیلی کشتی گیر وزن 65 كيلوگرم كشتي آزاد کشورمان که با شكست مقابل حريف هندی از راهيابی به ديدار نيمه نهايی بازمانده بود در گروه شانس مجدد توانست با شکست حریف پالائویی به دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز راه یابد.

او برای کسب این مدال باید به مصاف عبدالقاسم از تاجیکستان برود.

**بیلیارد

*اسنوکر ایران به مدال طلا دست یافت

اسنوکر بازان ایران در بازی های داخل سالن به عنوان قهرمانی رسیدند.

در بازی فینال اسنوکر بازی های داخل سالن، تیم ایران با برتری 3 بر صفر برابر حریف قطری خود به مدال طلا دست یافتند.

سهیل واحدی و امیر سرخوش تیم اسنوکر ایران را تشکیل می دادند.

*یک شکست و یک پیروزی حاصل کار دو نماینده 10 بال ایران

رقابت های انفرادی 10 بال از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) آغاز شد که اکرم محمدی در بازی با حریف کره جنوبی خود با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و از رسیدن به مرحله بعدی باز ماند. پریسا منگولی اما، با نتیجه 7 بر 3 به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

* وفايی نماينده ميزبان را شكست داد

حسين وفايی نماينده اسنوكر كشورمان در مسابقات انفرادی اين ماده مقابل نماينده ميزبان قرار گرفت.

وفايی مقابل سليمان ايلامانوف تركمنستانی با نتيجه 4 بر صفر پيروز شد.

*تيم ناين بال كشورمان مدال برنز بازيهاي داخل سالن را تصاحب كرد


**تيم ناین بال دوبل كشورمان امروز (یکشنبه) در مرحله نیمه نهایی مقابل نماينده چين تايپه قرار گرفت که این بازی با نتیجه 9 بر 3 به سود چين تايپه پايان يافت.ایران با این شکست به مدال برنز دست یافت.

**فوتسال مردان

تیم ملی فوتسال مردان با نتیجه 8 بر صفر از سد تیم ملی افغانستان عبور کرد و راهی مرحله فینال بازی های داخل سالن آسیا شد.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

حاشیه ها:

*حضور ايرانيان در سالن مسابقات فوتسال ايران و ژاپن

با هماهنگی سفارت ایران در ترکمنستان، حدود 20 نفر از خانواده های ایرانی برای بازی امروز ساعت 11( فوتسال زنان ايران با ژاپن) عازم محل برگزاری هستند و یک پرچم یا حسین (ع) هم زینت بخش گروه شان خواهد بود.

*کفاشیان میهمان ویژه فوتسال بانوان

علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال تماشاگر ویژه بازی تیم ملی فوتسال بانوان مقابل ژاپن بود.

در مرحله نیمه نهایی فوتسال بانوان از سری مسابقات بازی‌های داخل سالن آسیا تیم ایران مقابل ژاپن قرار گرفت که این بازی یک میهمان ویژه داشت. علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال با حضور در سالن، این بازی مهم را تماشا کرد و سعی کرد به تیم ایران روحیه دهد.

البته به جز کفاشیان، اعضای کادر فنی تیم فوتسال مردان و همچنین ایرانیان مقیم ترکمنستان هم حضور داشتند و به تشویق تیم کشورمان پرداختند.

 

*شهناز میرحیدری دارنده مدال طلا و فاطمه علیزاده دارنده مدال برنز کیک بوکسینگ بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا در کنار محمد علیپور عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

تصاویر روز نهم بازی‌های آسیایی داخل سالن ۲۰۱۷ ترکمنستان

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

برنامه بازی های نمایندگان ایران در نهمین روز از بازی های داخل سالن آسیا

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در نهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار