فولادگر عنوان کرد:

لزوم ایجاد کمیسیون ویژه بررسی و موضوعات اقتصادمقاومتی در مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره با به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید،گفت: ایجاد کمیسیون های ویژه و بررسی و کارشناسی موضوعات اقتصادمقاومتی در مجلس ضروری به نظر می رسد.

لزوم ایجاد کمیسیون ویژه بررسی و موضوعات اقتصادمقاومتی در مجلسبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو گفتگو حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون ویژه اصل ٤٤و تولید ملی در مجلس نهم در برنامه بهارستان رادیو گفت وگو در خصوص ادامه فعالیت این کمیسیون در مجلس گفت: طبق آئین نامه ،کمیسیون های ویژه در شرایط خاص تشکیل می شوند تا یک مسئله مهم را بررسی  و در خصوص آن گزارش ارائه دهند.

وی  افزود: در سالهای گذشته برای بررسی موضوعات مختلف که اهمیت بالایی داشته اند کمیسیون های ویژه تشکیل و گزارش هایی نیز به مجلس و دولت ارائه شده است .همچنین  طبق آئین نامه ،طرح ها و لوایح نیز در این کمیسیون ها مورد بررسی قرار میگیرند.

این نماینده مجلس یادآور شد: بطور مثال در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی کمیسیون ویژه سیاست های اصل ٤٤ تشکیل شده ودرنتیجه آن قانون اصل 44 به تصویب  رسید .در مجلس هشتم نیز کمیسیون ویژه ای به منظور هدفمندی یارانه ها تشکیل شد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دولت عنوان کرد: تشکیل این ستاد برای استفاده از تمام ظرفیت دولت برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ضروری بود و ما معتقدیم که در مجلس نیز باید کمیسیون ویژه ای در این خصوص تشکیل شود تا در پیشبرد اهداف این سیاست مثمر باشد.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید به نظر می رسد ایجاد کمیسیون های ویژه و بررسی و کارشناسی موضوعات اقتصادمقاومتی الزامی به نظر می رسد.

انتهای پیام/

لزوم بررسی موضوعات اقتصاد مقاومتی در کمیسیون ویژه مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار