دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ؛

باید با مديريت هوشمندانه آسيب های اجتماعی را كاهش دهيم

دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: همراهی و همكاری در اجرای طرح پاكسازی مناطق آلوده روحيه جهادی می خواهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علی شمشيری دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در بازديد سرزده از روند اجرای طرح كرامت 2 توسط بسيج در شهرستان اسلام آباد غرب و بررسی مشكلات موجود و كاستی های اين منطقه گفت:همه ما بعنوان وظيفه قانونی، شرعی و انسانی مكلف هستيم در حوزه خدمت و اختيارمان احساس مسئوليت كنيم .

وی ادامه داد:هرچند اقدامات انجام شده متناسب با تنوع و گستردگی آسيب نيست اما همچنانكه امروز ما معتقديم اگر در گذشته دستگاه های ذيربط متناسب با شرح وظايف قانونی خود در حوزه عمل خوب اقدام می كردند، قطعاً وضعيت امروز ما به اين صورت نبود لذا در آينده ای نه چندان دور نسبت به عملكرد ما با هم همين ديد ونگاه قضاوت وجود دارد پس كاری نكنيم كه نگاه آيندگان نسبت به ما نگاه كنونی ما به گذشتگان باشد.

وی ادامه داد: امنيت و آسايش امروز ما مرهون خون پاك و مقدس شهدا و ايثارگرانی است كه با تقديم جان خود آسايش و امنيت را به جامعه ارزانی بخشيدند بنابراين ما در مقابل ايثارگری مجاهدان و شهدای عرصه های گوناگون دفاع از كيان اين سرزمين تعهد و وظيفه داريم كه با اعتقاد راسخ و تفكری بسيجی و جهادی در هر جايگاه و موقعيتی كه هستيم با تمام توان و با مديريت هوشمندانه به گونه ای آسيب های اجتماعی را مديريت و كاهش دهيم.

شمشیری با بيان اينكه بخش عظيمی از اين آسيب ها ساخته و پرداخته نظام های سلطه و در راس آن ها كه امريكا جهانخوار است، بر روشنگری، فراخوان و همراه نمودن مردم دراين مسير به جهت اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد.

 انتهای پیام/ز

مبارزه با مواد مخدر نیاز به همکاری همه جانبه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.