ترامپ عروسک خیمه شب بازی نتانیاهو

امام جمعه یاسوج گفت:رئیس جمهور آمریکار عروسک خیمه شب بازی در دستان نتانیاهو است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛خطیب جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به اظهارات سخیف ،بی اساس و ناپسند رئیس جمهور دیوانه و بی مغز آمریکا در سازمان ملل بر علیه ملت ایران اسلامی گفت:ترامپ رئیس جمهور دیوانه، بویی از دانش ساسیت نبرده و تاجر و کاسب کاری در اختیار اسرائیل بیش نیست و هیچ کسی حتی سیاستمداران و مردم خود آمریکا سخنان احمقانه و گستاخانه او در سازمان ملل بر علیه ملت شریف ایران اسلامی را تایید نکردند جزءنتانیاهو ،آن هم بخاطر اینکه ترامپ عروسکی در دستان اوست.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران افزود: سخنان رئیس جمهور نانجیب و تازه به دوران رسیده آمریکا بر علیه ایران بخاطر این است که آمریکا و سردمدارانش ضربه های محکمی از ایران خوردند و سیلی محکمی به آنها زده شد.


امام جمعه یاسوج با بیان اینکه آمریکا از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون لحظه ای برای ضربه زدن به این انقلاب کوتاهی نکرده و نخواهد کرد وحدت ،بصیرت و هوشیاری در برابر آمریکا را در این برهه لازم و ضروری برشمرد و گفت: یاوه گوئی ها و اهانت های رئیس جمهور آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب ،رئیس جمهور ،مسئولان و مردم ایران اسلامی بی پاسخ نماند.


خطیب جمعه یاسوج افزود: نباید در مقابل این تهدیدهای پوشالی آمریکا و استکبار ترسید و عقب نشینی کرد چرا که ملت ایران قدرتی بالاتر از همه قدرتها بنام (الله ) دارد و ملتی که خداوند را دارد پیروز میدان است.


حجه السالام والمسلمین حسینی در ادامه به جنایات آل سعود در منطقه از جمله یمن اشاره و آل سعود را بدتر از یهود خواند و گفت: آل سعود با شیعیان سوریه ،عراق ،یمن ،بحرین ،افغانستان مشکل دارد اما چون ریشه آنها یهودی است با اسرائیل کاری نداشته و ندارند.


امام جمعه یاسوج به 31 شهریورماه آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی با حمایت آمریکا و غرب به سرکردگی صدام اشاره کرد و افزود :آمریکای جهانخوار با پیروزی انقلاب اسلامی سیلی محکمی از مردم ایران خورده بود و بخاطر اینکه این انقلاب به سرمنزل مقصود نرسد جنگ تحمیلی نابرابری را بر علیه ایران راه انداخت اما به لطف خدا و با رهبری امام راحل و تبعیت ملت ایران از او در عین ناباوری همه دنیا، ایران بار دیگر از میدان سربلند بیرون آمد.

خطیب جمعه یاسوج هفته دفاع مقدس را یادآور شد و گفت :فلسفه دفاع مقدس برای ایران اسلامی به این خاطر است که طاغوتیان را زیرپا گذاشته و با نثار جان و خون هزاران نفر از جوانان شریف خود از اسلام ،آزادی ،انقلاب و استقلال خود دفاع کرد.


امام جمعه یاسوج در ادامه به تقارن هفته امر به معروف و نهی از منکر با اول ماه محرم اشاره کرد و افزود :ماموریت اصلی انبیاء الهی ترویج خوبیها و جلوگیری از زشتی ها در جامعه بود.


حجه الاسلام والمسلمین حسینی داشتن جامعه ای سالم و عاری از گناه را از مهمترین آثار و دستاوردهای این دو فریضه مهم الهی برشمرد و گفت : همه احاد جامعه وطیفه دارند در ترویج و تحقق این دو فریضه الهی در جامعه تلاش کنند.


خطیب جمعه یاسوج در پایان سخنانش رباخواری را ریشه بسیاری از گناهان دانست و از بانکها خواست تا به گونه ای به مردم خدمت کنند که لایق و شایسته نظام اسلامی است.

انتهای پیام/د

سخنان امام جمعه یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.