برگزاری یادواره ۱۱۷ شهید منطقه دیشموک و صیدون

یادواره ۱۱۷ شهید منطقه دیشموک و صیدون در روستای سردو برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛در این مراسم که با حضور پرشور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت در یادمان شهدا عبادت است.


فتاح محمدی با بیان اینکه شهدا نزد پروردگار زنده هستند گفت: شهید بعد از شهادت حیات ابدی و جاودانه را بدست می‌آورد.
معاون سیاسی- امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به لزوم حفظ وحدت و برادری و همگرایی در بین اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: البته معنای آن نیست که ضعف‌ها و اشکالات همدیگر را متذکر نشویم.


محمدی گفت: مطالبات به حق مردم را یادآوری کنیم و انتقاد منصفانه و دلسوزانه نسبت به هم داشته باشیم.


وی افزود: امر به وحدت و نهی از منکر دو عنصر اصلی در آیه "واعتصموا بحبل الله " از مهمترین راهبردهای جامعه اسلامی است که آثار آن را از اول انقلاب تا الان شاهد هستیم.


معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به محرومیت‌های موجود در برخی از نقاط استان اشاره کرد و افزود: مطالبات برحق مردم در دست بررسی است و هر مدیری باید تلاش کند بخشی از مشکلات مردم را برطرف کند.


امام جمعه دیشموک هم در این مراسم با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا مورد نصرت الهی بوده گفت: شهدا با اعمالشان ما را به ولایت مداری توصیه کردند و ما اگر خواهیم پیرو شهدا بوده و مدیون شهدا نباشیم، باید پیرو ولایت فقیه باشیم.


حجت الاسلام والمسلین علی اکبر راوند با اشاره به عمق محرومیت در دیشموک افزود: از دانش آموزان این منطقه به علت محرومیت مجبور به ترک تحصیل می‌شوند.


وی گفت: اگر می‌خواهیم مدیون شهدا نباشیم باید به مردم خدمت شود.

انتهای پیام/د

برگزاری یادواره شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.