فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام ؛

اقتدار نیرو‌های مسلح عامل اصلی ترس و واهمه دشمنان ایران است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام گفت:اقتدار نیرو‌های مسلح عامل اصلی ترس و واهمه دشمنان ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام در مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام گفت: اقتدار نیرو‌های مسلح عامل اصلی ترس و واهمه دشمنان ایران اسلامی است.
سردار اصانلو گفت: توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا از ابتدای انقلاب همواره متوجه نظام اسلامی است و حمایت از به روی کار آمدن جنایتکار وابسته‌ای به نام صدام و اشغال جزایر سه گانه خلیج فارس از سوی رژیم بعث، تجاوز آمریکائی‌ها به کشور و گرفتار شدن در طوفان معجزه آسای طبس، انفجار لوله‌های نفت و گاز این تصور را می‌کردند که ایران شکننده است و این امید گاهی صدام را نیز خام کرد.
وی گفت: بمباران شهر‌های کشورمان از سوی رژیم بعث و اعزام گردان نظامی به خرمشهر با خیال واهی تصرف خاک کشورمان، این اقدام ابلحانه را در مقابل عظمت و اقتدار مردم شهیدپرور ناکام گذاشت.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام افزود: مقاومت مردم حسینی ایران اسلامی در مقابل تجاوز دشمنان برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که هم اکنون نیز در سوریه، فلسطین و یمن حاکم است.
سردار اصانلو ادامه داد: شکست مفتضحانه داعش و النصر در سایه فرهنگ مقاومت برگرفته از فرهنگ عاشورایی مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ۱۲ هزار شهید والامقام آذربایجان غربی گفت: اتحاد و همبستگی تنها راه شکست دشمنان و بدخواهان و سعادت جامعه است.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام تلاش دشمنان و به ویژه رژیم صهیونیستی و آل سعود در اطراف مرز‌های کشورمان را ابتر دانست و ادامه داد: به آنان هشدار می دهیم که اگر توطئه‌ای مبنی بر تجاوز به خاک و حریم مقدس ایران اسلامی را داشته باشند گور خود را کنده اند و زیر پا له خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/م
 

دشمنان از اقتدار نیروهای مسلح ایران واهمه دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.