هتک حیثیت دوست به بهانه ازدواج با پسر مورد علاقه

فردی که با انتشار تصاویر خصوصی یکی از دوستانش در شبکه‌های اجتماعی در صدد انتقام گیری از وی برآمده بود، توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا مازندران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتای مازندران گفت: در پی مراجعه زنی به پلیس فتا استان مبنی بر اینکه شخص ناشناسی با ایجاد صفحه‌ای جعلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکس‌های وی در کنار عکس‌های نامتعارف موجب سلب آسایش و هتک حیثیت وی شده، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 

سرهنگ محمدنژاد افزود: با انجام تحقیقات علمی و کارشناسی و بررسی‌های همه جانبه، متهمه که از دوستان شاکی بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمه که انگیزه خود را انتقام گیری از دوستش به بهانه ازدواج با پسر مورد علاقه وی عنوان کرد.

 

سرهنگ محمدنژاد افزود: متهمه پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتای مازندران هشدار داد افراد از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند و در صورتی که شخصی برای شما مزاحمت ایجاد کرد از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و این ایجاد مزاحمت را به پلیس فتا گزارش کنید.


انتهای پیام/ع
دستگیری فردی که موجب هتک حیثیت دوستش در شبکه‌های اجتماعی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار