در اصفهان برگزار می شود

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره "بهشت در قاب تصویر

دبیرخانه جشنواره "بهشت در قاب تصویر" ویژه تولیدات رسانه ای مراکز فرهنگی و هیأت های مذهبی استان اصفهان به انتشار فراخوان چهارمین دوره این جشنواره اقدام کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: این جشنواره شامل بخش های فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و اینفوموشن، کلیپ تصویری، کلیپ صوتی و فیلم نامه است و از جمله عناوین بخش های ویژه آن می توان به "تجلی قرآن در جامعه" و "شهید حججی(معرفی فعالان گمنام فرهنگی)" اشاره کرد.

مصطفی حیدری اظهار داشت: چهارمین دوره از جشنواره "بهشت در قاب تصویر" به همت دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری مجمع فیلم سازان انقلاب اسلامی اصفهان (سیمرغ)، سازمان و دفتر تبلیغات اسلامی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: این جشنواره با اهداف ایجاد بستری مناسب جهت شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای جوانان مراکز فرهنگی در عرصه فیلمسازی، برگزاری کارگاه های آموزشی جهت تقویت تولیدات فرهنگی در حوزه تصویر و جمع آوری و حفظ آثار هنرمندان مراکز فرهنگی، هیات های مذهبی استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: "بهشت در قاب تصویر" به موضوعات سوگواره ها، میلاد و اعیاد اهل بیت(علیهم السلام)، دفاع مقدس و فرهنگ پایداری، مناسبت های ملی مذهبی، گفتمان انقلاب اسلامی، ویژه برنامه هایی چون اعتکاف و روز عرفه و ...، مهدویت و نهضت جهانی انتظار و سبک زندگی ایرانی اسلامی می پردازد.

حیدری خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آبان ماه سال جاری بوده که هنرمندان و علاقمندان برای ثبت آثار خود و اطلاع از قوانین شرکت در جشنواره می توانند به آدرس اینترنتی WWW.SIMORGHFILMESF.IR و یا به محل دبیرخانه واقع در خیابان کاوه، خیابان بابلدشت، کوچه شهید مقارزاده، پلاک 9، سرای هنر و اندیشه مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره بهشت در قاب تصویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.