مشاور هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ؛

تشکیل کمیته مشاوران جوان صنعت و معدن در استان سمنان

تشکیل کمیته مشاوران جوان صنعت و معدن برای نخستین بار در استان سمنان اجرایی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا مؤدب مشاور هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کمیته مشاوران جوان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : این کمیته به‌صورت خودجوش و متشکل از جوانانی تحصیل‌کرده در حوزه علم و صنعت ایجادشده است.


مشاور هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه تشکیل این کمیته یک ظرفیت و فرصتی مطلوب برای سازمان صنعت، معدن و تجارت به شمار می‌رود، افزود : کمیته مشاوران جوان برای نخستین بار در کشور در این استان تشکیل‌شده است.


وی تصریح کرد: این حرکت خودجوش مصداق بارزی از عمل به توصیه رهبری در حوزه " آتش به اختیار " است که باید به سایر استان‌ها در سراسر کشور و حتی دیگر سازمان‌ها تعمیم یابد.


مودب اظهار داشت : حضور مشاوران جوان و کارآمد در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و رونق تولید در این بخش باشد.


مشاور هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت افزود : تحقیق، توسعه علمی و نوآوری از مهم‌ترین مزایای تشکیل این کمیته در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان است.


وی تصریح کرد: حضور این جوانان بسترهای مناسبی را برای ایجاد ارتباط بین این سازمان با مراکز علمی و دانشگاهی را فراهم می‌کند.


مشاور هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت : بهره‌گیری از علم و ایجاد ثروت و رونق تولید در سایه علم می‌تواند تحول عظیمی را در بخش اقتصاد و پیشرفت و آبادانی کشور ایجاد کند.


انتهای پیام / ذ

 

تشکیل کمیته مشاوران جوان صنعت و معدن برای نخستین بار در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.