برگزاری همایش های دوچرخه سواری یزد با حضور شهردار جدید یزد

همایش های دوچرخه سواری شهر یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمالی نژاد، شهردار جدید یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هفتادمین هفته از همایش های دوچرخه سواری شهر یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور جمالی نژاد، شهردار جدید یزد برگزار شد.

در این همایش که به همت هیئت ورزشهای همگانی یزد و به میزبانی سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر میدان باغ ملی، خیابان فرخی و خیابان امام (ره) را به سوی گلزار شهدای خلدبرین یزد رکاب زدند.

در پایان این همایش که با حضور جمالی نژاد، شهردار جدید یزد، ابوترابی، عضو شورای شهر ، محمدرضا پیرنیا، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ، امیرعظیم صحت مند، سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان، سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان، زارع، رئیس سازمان آرامستان های شهرداری یزد و عموم علاقه مندان همراه بود.

جمالی نژادشهردار یزد در سخنانی با اشاره به اینکه نباید دوچرخه سواری شهروندان در این همایش ها خلاصه شودگفت: شهروندان تا جایی که امکان دارد و شرایط مناسبت هست، با دوچرخه فعالیت های روزانه خود را انجام دهند، تا در نتیجه هم ترافیک روان تری داشته باشیم و به محیط زیست نیز اهمیت بیشتری داده باشیم.

جمالی نژاد افزود: فراهم آوردن مسیرهای مناسبت شهری برای دوچرخه سواری شهروندان قطعا در تشویق آنها به استفاده از این وسیله نقلیه موثر است که امیدوارم بتوانیم زیرساخت های مناسب را در شهر یزد فراهم کنیم.

در پایان این همایش به قید قرعه به 20 نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ ی

همایش های دوچرخه سواری یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار