دبیرمجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) خبر داد؛

برگزاری همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در فارس

دبیرمجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان فارس گفت: فارس آماده برگزاری همایش عظیم شیرخوارگان حسینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهرخ صبوری دبیرمجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان فارس از برگزاری همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه فارس خبر داد و گفت: مرکزیت و محوریت این همایش حرم مطهر شاهچراغ (ع) است.

وی افزود: این همایش عظیم از ساعت ۸ صبح در حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز و به صورت مستقیم از شبکه فارس و شبکه‌های مختلف سراسری پخش می‌شود.

صبوری با بیان اینکه پارسال همایش شیرخوارگان حسینی در ۳۰۰ نقطه برگزار شد، ادامه داد: این استان هم به لحاظ تعداد نقاط و هم به لحاظ جمعیت رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد و دومین استان در ۱۰۷ نقطه این همایش را برگزار کرده بود.

وی اظهار داشت: همایش شیرخوارگان حسینی با همکاری دستگاه‌های مختلف و به‌همت مرکز فرهنگی خادمین عاشقان ثارالله (ع) برگزار می‌شود و امسال نیز چهاردهمین سال برگزاری این همایش است.

صبوری بیان کرد: برای برگزاری این همایش ۷۰ هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی آماده شده که سه روز پیش ۴۰ هزار دست لباس میان مسئولان برگزاری این همایش در شهرستان‌های فارس توزیع و ۳۰ هزار دست لباس دیگر نیز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع این لباس‌ها از بعد از نماز صبح روز جمعه آغاز می‌شود، گفت: در حاشیه همایش عظیم شیرخوارگان حسینی ۶ غرفه سلامت با حضور ۱۲۰ نفر از کارشناسان و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرکز بهداشت والفجر در این حرم مطهر برای ارائه خدمات پزشکی رایگان و مشاوره به شیرخوارگان حسینی مستقر می‌شود.

صبوری افزود: همچنین در همایش شیرخوارگان حسینی از خانواده شهدای مدافع حرم دعوت و در این همایش عظیم کشتار مسلمانان و کودکان بی‌گناه میانمار و یمن را محکوم می‌کنیم.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در استان فارس از راه‌اندازی شبکه مجازی شیرخوارگان حسینی در تلگرام به آدرس @khademin_sarallah_shiraz۱ خبر داد و تصریح کرد: همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۰۲۳۳ راه ارتباطی ما با علاقه‌مندان جهت عضویت در این باشگاه است که در طول سال نیز از طریق این باشگاه برنامه‌های متنوع فرهنگی ـ. مذهبی را برای شیرخوارگان اجرا می‌کنیم.
انتهای پیام/ر

همایش شیرخوارگان حسینی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار