اجرای طرح های نیمه تمام آبرسانی روستایی در مازندران

۴۳۲ طرح نیمه تمام آبرسانی روستایی در مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید عبدالهی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران در بازدید از دو طرح آبرسانی روستایی پروریج آباد ، تاکام و مجتمع آبرسانی روستایی هولار شهرستان ساری، با اشاره به تلاش در راستای اتمام طرح های آبرسانی روستایی نیمه کاره در استان گفت: در حال حاضر ۴۳۲ طرح نیمه تمام درمازندران وجود دارد.

وی افزود: برای اتمام طرح های نیمه تمام ۳ هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عبدالهی گفت: مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی و آبادانی روستاها به بحث آبرسانی روستایی توجه ویژه ای داشتند چرا که آب الفبای آبادانی است، لذا دستور تخصیص اعتباراتی از صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های آبرسانی روستایی در کشور را صادر کردند که ۵۰۰ میلیون دلار برای این منظور اختصاص یافت.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران افزود: از این مبلغ سهم مازندران ۷۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای اتمام عملیات اجرایی ۱۸۷ طرح اولویت دار و نیمه تمام آبرسانی روستایی شامل ۴۶ طرح مجتمعی  و ۱۴۱ طرح تک روستایی با بهره مندی ۵۵۰ روستا و جمعیتی بالغ بر۴۱۹ هزار و ۳۶۴ نفردر نظر گرفته شد.

عبدالهی گفت: تاکنون ۹۲ طرح آبرسانی روستایی در مازندران با بهره مندی ۲۴۷ روستا با اعتبارات صندوق توسعه ملی به بهره برداری  رسید.

انتهای پیام/ م

وجود ۴۳۲ طرح نیمه تمام آبرسانی روستایی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.