مسئول تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه؛

کرمانشاه هزار هیات شهری و روستایی دارد

مسئول تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در شهرستان کرمانشاه هزار هیات مذهبی فعالیت دارند.

انوری مسئول تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: از این تعداد هیات های مذهبی در شهرستان کرمانشاه 700هیات شهری و 300هیات روستایی فعالیت دارند.


وی با بیان اینکه باید برای ترویج و نشر ارزش های دینی در مناطق شهری و روستایی فرهنگ سازی شود افزود: همه ساله مبلغان برای ترویج احکام اسلامی و معرفی ارزش های قیام عاشورا به مساجد حسینیه ها در شهر و روستا اعزام می شوند تا وقایع عاشورا را برای همگان توضیح دهند.


وی از برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جلوگیری از تحلیف فرهنگ عاشورا خبر داد و گفت: این همایش باحضور هیات های مذهبی امشب ساعت 20:30دقیقه برگزار می شود.


انوری با بیان اینکه تاکنون دو نشست دیگر در این رابطه برگزار شده است گفت: این همایش با هدف دوری از خرافات و پیشگیری از اسیب های اجتماعی  و چگونگی عزاداری در ماه محرم و باید و نبایدهای عزاداری برگزار می شود.


وی در ادامه سخنان خود به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این همایش در اولین جمعه ماه محرم در 10هیات برگزار می شود.

 

انوری گفت: در همایش شیرخوارگان سال گذشته حدود 8هزار نفر در شهرستان کرمانشاه شرکت کردند.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تحلیف فرهنگ عاشورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار