جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه در حال برگزاری است

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه با حضور ۸ گروه در کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیست گروه متقاضی حضورآغاز به کار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه در این جشنواره بودند، گفت: با توجه به شرایط و قوانین پذیرش گروه‌ها، ۱۸ گروه پذیرش شدند که با داوری صورت گرفته در نهایت هشت گروه به بخش نهایی جشنواره راه یافتند و از امروز اجرای این گروه‌ها آغاز شد.


محمدرضا درند افزود: اجرای گروه‌ها از ۲۷ تا ۲۹ شهریور در سه زمان، ساعت ۱۱ صبح در محل تئاتر شهر (واقع در مجتمع انتظار)، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در محل تالار غدیر مجتمع شهید آوینی و ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در محل تئاتر شهر برگزار شد.


وی  بیان کرد: اجرای پایانی صبح روز ۲۹ شهریور خواهد بود و ساعت ۱۸ همان روز اختتامیه جشنواره با تجلیل از برگزیدگان در بخش طراحی شامل طراحی صحنه، طراحی نور، طراحی لباس، آهنگسازی، گریم و بروشور، در بخش بازیگری شامل بازیگر زن و مرد و در بخش‌های نمایشنامه نویسی و کارگردانی در مجتمع انتظار کرمانشاه برگزار خواهد شد.


رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه گفت: با توجه به میزان کیفیت آثار، حداکثر دو گروه برتر جشنواره به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری جشنواره تئاتر استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.