ظرفیت های خوب استان زنجان برای جذب سرمایه گذار خارجی

استاندار زنجان در دیدار با هیئت تجاری فنلاند گفت: ظرفیتهای موجود در استان زنجان را برای سرمایه گذاری ، مناسب وایده آل عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛استاندار زنجان در دیدار با هیئت تجاری از استان ساووی جنوبی کشور فنلاند با برشمردن سبقه تاریخی و پیشینه فرهنگی استان زنجان ، ظرفیتهای موجود در استان زنجان را برای سرمایه گذاری ، مناسب وایده آل عنوان کرد.
درویش امیری با اعلام اینکه سهم اشتغال استان در حوزه کشاورزی 32 درصد و در حوزه صنعت 31 درصد است گفت: امیدواریم این دیدارها وگفتگوها به توسعه روابط اقتصادی بین دوکشور بیانجامد.
وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه کشورمان به کشور فنلاند در ماه آینده، گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر روابط اقتصادی خوبی بین کشورمان و فنلاند برقرار شده است.
استاندار زنجان با تاکید بر افزایش همکاری در حوزه اقتصادی و خصوصا بخش های بانکی ، گفت: ما از سرمایه گذاری شما در حوزه های صنعت ، کشاورزی و آی تی استان زنجان استقبال می کنیم.
درویش امیری از ایجاد دفاتر منطقه ای کشور فنلاند در زنجان هم استقبال کرد و گفت: کشور شما در زمینه حل مشکل آب ، تجارب وپیشرفتهای خوبی دارد که ،ماده همکاری و استفاده از این تجارب هستیم.
هیئت تجاری و اقتصادی استان ساووی جنوبی فنلاند هم با قدردانی از دعوت ایشان به استان زنجان از آمادگی کامل خودشان برای عملیاتی کردن مباحث مطرح شده در این دیدارها تاکید کرد.
معاون سفیر فنلاند در ایران هم با قدردانی از فراهم نمودن مقدمات این سفر به تسهیل و رفع موانع موجود در سر راه مبادلات تجاری بین دو کشور تاکید کرد و گفت: امیدواریم روابط این دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.

انتهای پیام/ن

 دیدار استاندار زنجان با هیئت تجاری از استان ساووی جنوبی کشور فنلاند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.